Kas yra reduktorius ir kam jis reikalingas automobilių dujų įrangoje?

Kad ketvirtos kartos dujų įranga veiktų kokybiškai ir ilgai tarnautų be didesnių gedimų, svarbu pasirinkti aukštos kokybės reduktorių. Reduktoriaus paskirtis – šildyti dujas ir palaikyti dujų slėgį automobilio įsiurbimo kolektoriuje. LPG sistemos suskystintos dujos yra skystos tik iki tol, kol pasiekia reduktorių. Tuomet šis elementas jas išgarina ir kuras pereina į dujų fazę. Dujų reduktorius meistrai parenka pagal variklio ir vožtuvų / filtrų konstrukciją. Kad dujų reduktorius veiktų optimaliai, jam turi nuolatos būti tiekiamas aušinimo skystis, šildantis reduktorių ir skatinantis dujų garinimo procesą.

Pirmos kartos dujų sistemose naudojami vakuuminiai arba elektroniniai reduktoriai, kai dujos paduodamos iš reduktoriaus į maišytuvą per dozatorių, reguliuojamą rankiniu būdu.

Antros kartos dujų sistemose taip pat naudojami vakuuminiai arba elektroniniai reduktoriai, tačiau dujos iš reduktoriaus į maišytuvą paduodamos per elektroninį dozatorių.

Trečios kartos dujų sistema dujas paduoda per vadinamąjį krabą kiekvienam cilindrui į įsiurbimo kolektorių.

Ketvirtosios kartos dujų sistemoje naudojami dujų purkštukai, kurie valdomi kompiuterio pagalba. Reduktoriaus darbas irgi kompiuterizuotas, pavyzdžiui, jeigu jis dar nėra pakankamai įšilęs, dujos nepaduodamos garinimui.

Vienais geriausių ir universaliausių yra laikomi „Gold“ reduktoriai, kurie pritaikyti palaikyti normalų slėgį tiek žemoje, tiek aukštoje temperatūroje. Taip pat būtina reduktorių priežiūra. Jei norite, kad reduktoriaus tarnautų kuo ilgiau, kas 20 000-30 000 km patikrinkite, ar sveika reduktoriaus membrana.