Jeigu planuojate savo automobilyje įsirengti dujų įrangą ir Jums kyla klausimų apie tai, kaip vyksta dujų montavimas ir ką bendrai vertėtų žinoti apie dujų įrangos montavimą, pateiksime šiek tiek naudingos informacijos.
Kadangi dujų įrangos montavimas reiškia ne originalios degalų sistemos pakeitimą dujine, o tik papildomą dujinės sistemos įrengimą, vadinasi, reikia automobilyje atrasti vietos dujų balionui. Dažniausiai dujų balionas yra montuojamas toje vietoje, kur seniau laikydavote atsarginį automobilio ratą.
Kitas etapas – dujų pylimo angos išgręžimas. Dažniausiai pasirenkama dujų pildymo vietą įmontuoti šalia benzino pylimo angos. Retesniais atvejais dujų pylimo vieta įrengiama automobilio gale. Idealiausias variantas pasirenkamas taip , kad dujų pildymo anga būtų kuo arčiau įrengto dujų baliono.
Toliau montuojamas slėgio keitiklis, jo vieta – tarp baliono ir variklio, slėgio keitiklio paskirtis – užkirsti dujų srovę, kai važiuojama benzinu.
Dujų reduktoriaus įrengimas automobilio variklyje yra itin svarbus momentas. Geriausia reduktorių montuoti po lempa, akumuliatoriumi arba automobilio sparne, tuomet prie jo bus nesunku prieiti ir reduktorius netrukdys išimti radiatoriaus ar kitų komponentų. Dujų reduktorių įmontavus po akumuliatoriumi jis netrukdys užsipilti aušinimo ar stabdžių skysčio ar pasitikrintų tepalo lygį.
Dujų montavimas taip pat neapsieina be dujinių ir aušinimo šlangų pravedimo bei laidyno įrengimo.Dujinių purkštukų įrengimas turi įtakos automobilio dinamikai – kuo trumpesnės bus dujų padavimo šlangutės, tuo efektyviau veiks dujų sistema ir bus geresnė automobilio dinamika.
Jeigu daugiau domina dujų įrangos montavimas, Vilniuje esančio KME serviso specialistai gali Jus išsamiai pakonsultuoti šiais klausimais ir pasiūlyti dujų montavimo paslaugas puikia kaina.