Dažnam vairuotojui svarstančiam apie pigesnį kurą kyla klausimas:
„Ar dujos gadina variklį?“
Ši nuomonė pasitvirtina tik benzininiams varikliams, kurie priima 100% dujų, bet tik tuo atveju kada variklis yra netinkamai sureguliuotas.
LPG dujos yra sausos, bet dyzeliniame variklyje turi teigiamą poveikį todėl, kad laikinas prisotinimas drėgnu purškiamu dyzeliniu kuru labai tiksliai absorbuojasi ir beveik visiškai sudega. Mūsų sprendimu 20% LPG atitinka laisvos degimo kameros erdvės, kuri teisingai sujungia 20% LPG (dujų fazėje) su dyzeliniu kuru. Toks laisvos erdvės efektas yra kiekviename dyzeliniame variklyje. Mūsų sprendimu, mes netrukdome variklio emisijai, o tik paduodame atitinkamą dujų kiekį užpildant tuščią degimo kameros vietą visiškai sudeginant likusią 20% dyzelinio kuro dalį, kuris be dujų (paduotų dujų fazėje) nesugeba visiškai sudegti ir pavirsti energija. Dujos paduotos dujų fazėje, susijungiant su dyzeliniu kuru virsta mišinio deriniu, kuris sugeba sudegti beveik 100%. Būtina derinti, kad dujų padavimas būtų ne daugiau kaip 30%, todėl kad nesusiderinus LPG ir dyzelinio kuro padavimui gausime atvirkštinį poveikį. Yra buvę atvejų, kai nekvalifikuoti meistrai sumontuoja dujinę įrangą įpurškiant virš 30% LPG, be greito sekvencinio įpurškimo panaudojimo, ir taupymas buvo tik 5-8%.
Daugeliu atvejų įrangos sumontavimas ir reguliavimas reikalauja žinių, o taip pat patikimos įrangos, taigi kiekviena transporto priemonė, atitinkamai sureguliuota, išvažiavusi iš mūsų serviso pradeda taupymo programą. Mūsų įrangos turi IV kartos dujinius purkštukus, kurie matuoja dujų padavimą iki 1 ml šimtųjų, kas garantuoja staigų, atitinkamą LPG įpurškimą. Dirbant laisvomis apsukomis variklis dirbs dujomis, o netrukus, kai bus didesnės apsukos, labai greitai vyks logaritminiai apskaičiavimai, bei pastovūs dujų įpurškimai, kurie papuls į degimo kamerą šimtosiomis sekundėmis. Štai kodėl yra panaudojama būtent 20% LPG, o ne pvz. 25%, kad duoti 5% klaidingumo efektui, kuri neturi teigiamos LPG ir dyzelinio kuro sudeginimo įtakos. Geriau paduoti mažiau LPG, negu daugiau, todėl kad 15-20% taupymas, nepriklauso vien nuo to, kad LPG yra per pus pigesnės, bet ir todėl, kad dviejų kuro rūšių 20% LPG ir dyzelinio kuro mišinio derinys transformuos energiją beveik 100% dyzelinio kuro, o ne 80%, kaip yra visuose dyzeliniuose varikliuose.