Volkswagen Golf 4, gamintas nuo 1997 iki 2006 metų (Europoje), yra ketvirtoji Golf karta, kuri pasižymėjo reikšmingais patobulinimais lyginant su savo pirmtakais. Šis modelis tapo vienu populiariausių automobilių pasaulyje dėl savo patikimumo, praktiškumo ir plačios variklių bei kėbulo variantų gamos. Šiame straipsnyje detaliai apžvelgsime VW Golf 4 techninius duomenis, specifikacijas ir įvairius aspektus, kurie padėjo jam išsikovoti savo vietą automobilių istorijoje.
Kėbulo Variantai
VW Golf 4 buvo siūlomas su keliais kėbulo variantais, kurie atitiko skirtingų pirkėjų poreikius:
- Hečbekas (3 ir 5 durų): Tai buvo populiariausias variantas, pasižymėjęs kompaktiškumu ir praktiškumu. 3 durų versija buvo sportiškesnė, o 5 durų – praktiškesnė šeimai.
- Variant (universalas): Šis variantas siūlė didesnę bagažinę ir daugiau vietos gale sėdintiems keleiviams, todėl buvo puikus pasirinkimas šeimoms ir tiems, kuriems reikia daugiau erdvės daiktams.
- Bora (sedanas): Nors techniškai Bora yra atskiras modelis, jis dalinosi dauguma Golf 4 komponentų ir platformos. Sedanas siūlė elegantiškesnį dizainą ir atskirą bagažinę.
Varikliai
VW Golf 4 buvo siūlomas su plačiu variklių asortimentu, tiek benzininių, tiek dyzelinių. Tai leido pirkėjams pasirinkti variantą, atitinkantį jų vairavimo stilių ir poreikius.
Benzininiai Varikliai
- 1.4 litrų (55 kW/75 AG): Bazinis variklis, skirtas taupiam ir ramiam vairavimui.
- 1.6 litrų (74 kW/100 AG): Populiarus pasirinkimas, siūlantis gerą galios ir ekonomiškumo balansą.
- 1.6 litrų 16V (77 kW/105 AG): Šiek tiek galingesnė versija, su 16 vožtuvų, užtikrinančių geresnį degimą.
- 1.8 litrų (92 kW/125 AG): Galingesnis variklis, skirtas dinamiškesniam vairavimui.
- 1.8 litrų Turbo (110 kW/150 AG, 132 kW/180 AG): Turbokompresorius suteikė varikliui daugiau galios ir sukimo momento, todėl automobilis tapo žymiai greitesnis. 180 AG versija dažniausiai buvo montuojama į GTI modelius.
- 2.0 litrų (85 kW/115 AG): Šiek tiek didesnis variklis, siūlantis daugiau galios nei 1.6 litrų variantas.
- 2.3 litrų V5 (110 kW/150 AG, 125 kW/170 AG): Unikalus variklis su penkiais cilindrais, siūlantis gerą galią ir savitą garsą.
- 3.2 litrų VR6 (150 kW/204 AG): Galingiausias Golf 4 variklis, montuojamas į R32 modelį. Šis variklis užtikrino puikų pagreitį ir sportišką vairavimą.
Dyzeliniai Varikliai
- 1.9 litrų SDI (50 kW/68 AG): Atmosferinis dyzelinis variklis, skirtas taupiam vairavimui.
- 1.9 litrų TDI (66 kW/90 AG, 74 kW/100 AG, 81 kW/110 AG, 85 kW/115 AG, 96 kW/130 AG, 110 kW/150 AG): TDI varikliai su tiesioginiu įpurškimu ir turbokompresoriumi pasižymėjo puikiu ekonomiškumu ir geru sukimo momentu. 115 AG, 130 AG ir 150 AG variantai buvo montuojami į sportiškesnius modelius.
Transmisijos
Golf 4 buvo siūlomas su mechaninėmis ir automatinėmis transmisijomis:
- 5 pavarų mechaninė: Standartinė transmisija daugelyje modelių.
- 6 pavarų mechaninė: Montuojama į galingesnius modelius, tokius kaip GTI ir R32.
- 4 pavarų automatinė: Siūloma su kai kuriais benzininiais ir dyzeliniais varikliais.
- 5 pavarų automatinė: Vėliau pakeitė 4 pavarų automatinę transmisiją, siūlant geresnį efektyvumą ir sklandesnį perjungimą.
Pakaba ir Vairavimas
VW Golf 4 pasižymėjo geru valdymu ir stabilumu. Priekinė pakaba buvo nepriklausoma, su McPherson tipo statramsčiais, o galinė pakaba – pusiau nepriklausoma torsioninė sija (išskyrus modelius su keturiais varančiaisiais ratais, kurie turėjo nepriklausomą pakabą). Vairas su vairo stiprintuvu užtikrino lengvą ir tikslų valdymą.
Stabdžiai
Visi VW Golf 4 modeliai turėjo diskinius stabdžius priekyje, o galingesni variantai turėjo diskinius stabdžius ir gale. ABS (Anti-lock Braking System) buvo standartinė įranga daugelyje modelių, užtikrinanti geresnį stabdymą ekstremaliomis sąlygomis.
Matmenys ir Svoris
VW Golf 4 matmenys priklausė nuo kėbulo varianto:
- Ilgis: Apie 4.15 metro (hečbekas), 4.40 metro (variantas), 4.38 metro (Bora).
- Plotis: Apie 1.74 metro.
- Aukštis: Apie 1.44 metro.
- Svoris: Priklausomai nuo variklio ir įrangos, svoris svyravo nuo 1100 kg iki 1500 kg.
Įranga ir Saugumas
VW Golf 4 buvo siūlomas su įvairiais įrangos lygiais, nuo bazinių iki prabangių. Standartinė įranga apėmė vairo stiprintuvą, ABS, oro pagalves vairuotojui ir keleiviui. Aukštesni įrangos lygiai siūlė tokius priedus kaip klimato kontrolė, elektriniai langai ir veidrodėliai, centrinis užraktas su nuotoliniu valdymu, odinis salonas ir navigacijos sistema.
Saugumo srityje VW Golf 4 gavo aukštus įvertinimus Euro NCAP testuose. Automobilis pasižymėjo tvirta konstrukcija ir efektyviais saugos elementais.
Dažniausios Problemos ir Patarimai Pirkėjams
Nors VW Golf 4 yra patikimas automobilis, yra keletas dalykų, į kuriuos reikėtų atkreipti dėmesį perkant naudotą modelį:
- TDI variklių purkštukai: Purkštukai gali užsikimšti arba sugesti, ypač jei automobilis buvo eksploatuojamas su prastos kokybės degalais.
- Turbinos: Turbinos gedimai yra dažnesni didesnę ridą turinčiuose modeliuose.
- Elektronika: Elektriniai langai, centrinis užraktas ir kiti elektroniniai komponentai gali sugesti.
- Pakaba: Pakabos elementai, tokie kaip amortizatoriai ir šarnyrai, gali susidėvėti.
- Kėbulo korozija: Reikėtų atkreipti dėmesį į korozijos požymius, ypač ant slenksčių ir sparnų.
Prieš perkant VW Golf 4, rekomenduojama atlikti išsamų techninį patikrinimą ir patikrinti automobilio istoriją. Taip pat verta pasidomėti, ar automobilis buvo reguliariai prižiūrimas ir ar buvo atlikti visi reikalingi remonto darbai.
VW Golf 4 GTI ir R32
VW Golf 4 GTI ir R32 buvo sportiškiausios modelio versijos, skirtos entuziastams, ieškantiems dinamiško vairavimo patirties.
VW Golf 4 GTI
GTI modelis buvo siūlomas su 1.8 litrų turbokompresoriniu varikliu, išvystančiu 150 AG arba 180 AG. Automobilis pasižymėjo sportiška pakaba, patobulintais stabdžiais, sportinėmis sėdynėmis ir unikaliu eksterjero dizainu.
VW Golf 4 R32
R32 buvo galingiausia Golf 4 versija, turinti 3.2 litrų VR6 variklį, išvystantį 241 AG (vėliau sumažinta iki 204 AG dėl išmetimo standartų). Automobilis turėjo keturių varančiųjų ratų sistemą (4Motion), sportišką pakabą, patobulintus stabdžius ir unikalius eksterjero bei interjero elementus. R32 tapo kultiniu automobiliu dėl savo puikaus valdymo ir galingo variklio.
Ateities Perspektyvos
VW Golf 4 išlieka populiarus naudotas automobilis dėl savo patikimumo, praktiškumo ir prieinamos kainos. Šis modelis yra puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško ekonomiško ir patikimo automobilio kasdieniam naudojimui. Be to, GTI ir R32 versijos yra vertinamos automobilių entuziastų dėl savo sportiškumo ir unikalių savybių.
Tags:
Panašūs įrašai:
- VW Golf techniniai duomenys: viskas, ką reikia žinoti
- VW Golf 4 lieti ratlankiai R15: Geriausi pasiūlymai ir kaip išsirinkti?
- VW Golf 5 ratlankių išmatavimai: viskas, ką reikia žinoti perkant
- Geriausi Vokiški Automobilių Tinklapiai: Kur Rasti Patikimą Informaciją?
- Kelionė į Šiaurės Lenkiją automobiliu: Patirtis ir Patarimai