Volkswagen T-Roc, debiutavęs 2017 metais, greitai tapo vienu populiariausių pasirinkimų perpildytame kompaktinių krosoverių (SUV) segmente Europoje. Sukurtas ant modulinės MQB platformos, kurią dalijasi su Golf, Audi A3, Skoda Karoq ir kitais VAG grupės modeliais, T-Roc bandė suderinti hečbeko vikrumą su padidinto pravažumo automobilio stiliumi ir praktiškumu. Ši apžvalga gilinasi į įvairius T-Roc aspektus, pradedant nuo specifinių detalių, tokių kaip dizainas ir varikliai, ir pereinant prie bendresnių temų – patikimumo, eksploatacijos kaštų ir vietos rinkoje.
Išorės Dizainas ir Stilius: Drąsus Žingsnis Volkswagen Gamoje
Vienas ryškiausių T-Roc bruožų – jo išorės dizainas. Volkswagen čia pasirinko drąsesnį ir jaunatviškesnį stilių nei dauguma kitų koncerno modelių. Automobilis pasižymi plačiomis radiatoriaus grotelėmis, integruotomis su priekiniais žibintais, raumeningomis ratų arkomis ir nuožulnia stogo linija, kuri suteikia kupė primenančio silueto, ypač galinėje dalyje. Dienos šviesos LED žibintai, dažnai įmontuoti buferyje kaip atskiras elementas (priklausomai nuo komplektacijos), tapo atpažįstamu T-Roc bruožu.
Individualizavimo galimybės: Volkswagen pasiūlė platų spalvų ir dviejų atspalvių dažymo pasirinkimą (kontrastingos spalvos stogas, statramsčiai ir veidrodėliai), leidžiantį pirkėjams susikurti labiau individualizuotą automobilį. Skirtingos komplektacijos (pvz., Style, R-Line) taip pat siūlo skirtingus apdailos elementus – chromo detales, agresyvesnio dizaino buferius, didesnius lengvojo lydinio ratlankius. R-Line versija ypač pabrėžia sportiškumą.
Matmenys ir proporcijos: Nors T-Roc vizualiai atrodo tvirtas, jo matmenys yra gana kompaktiški (ilgis apie 4,23 m), todėl jis išlieka manevringas mieste. Padidinta prošvaisa (apie 16 cm) suteikia daugiau pasitikėjimo važiuojant prastesniais keliais ar užlipant ant bortelių, tačiau tai nėra tikras visureigis, skirtas rimtai bekelei.
Kritika ir vertinimai: Nors daugelis gyrė T-Roc už išsiskiriantį dizainą konservatyvioje Volkswagen gamoje, kai kurie kritikai pastebėjo, kad dizainas gali būti šiek tiek perkrautas detalėmis, ypač su ryškiomis spalvomis ir kontrastingais elementais. Taip pat, netikros išmetimo angos galiniame buferyje kai kuriose versijose buvo vertinamos kaip pigus dizaino triukas.
Interjeras: Erdvė, Medžiagos ir Technologijos
Įsėdus į T-Roc, pasitinka tipiškas Volkswagen ergonomiškas ir logiškas prietaisų skydelio išdėstymas. Dauguma valdiklių yra lengvai pasiekiami ir intuityvūs naudoti. Priklausomai nuo komplektacijos ir pagaminimo metų, T-Roc gali turėti tiek tradicinius ciferblatus, tiek visiškai skaitmeninį prietaisų skydelį „Active Info Display“ (vėliau pervadintą į „Digital Cockpit“). Pastarasis leidžia konfigūruoti rodomą informaciją, įskaitant navigacijos žemėlapį tiesiai priešais vairuotoją.
Medžiagų kokybė: Tai viena iš sričių, kur T-Roc sulaukė daugiausiai kritikos, ypač ankstyvieji modeliai. Nors surinkimo kokybė gera, interjere dominuoja kieti plastikai, net ir ant prietaisų skydelio viršaus ar durelių. Lyginant su Golf, iš kurio T-Roc perėmė daug techninių sprendimų, medžiagų kokybės pojūtis yra žemesnio lygio. Volkswagen bandė tai kompensuoti siūlydami įvairių spalvų dekoratyvines apdailos juostas, kurios pagyvina saloną, tačiau liečiant paviršius, biudžetiškumo jausmas išlieka. Po 2021 metų atnaujinimo (facelift), situacija šiek tiek pagerėjo – atsirado daugiau minkštesnių paviršių prietaisų skydelio viršuje.
Erdvė ir praktiškumas: Priekyje sėdintiems vietos pakanka tiek galvai, tiek kojoms. Vairuotojo pozicija šiek tiek aukštesnė nei hečbeke, kas suteikia geresnį matomumą. Galinė sėdynė yra mažiau erdvi. Nors du suaugusieji čia tilps, aukštesniems keleiviams gali trūkti vietos kojoms ir galvai, ypač jei priekyje sėdi aukšti žmonės. Trys suaugusieji gale jausis ankštai. Bagažinės tūris yra konkurencingas klasėje – 445 litrai (modeliuose su priekiniais varančiaisiais ratais). Pasirinkus visų varančiųjų ratų 4Motion sistemą, bagažinės tūris sumažėja iki 392 litrų dėl galinio diferencialo. Nulenkus galines sėdynes (dalimis 60:40), erdvė kroviniams padidėja iki 1290 litrų. Bagažinėje yra dvigubas dugnas, suteikiantis papildomos vietos smulkesniems daiktams arba leidžiantis sukurti lygų paviršių nulenkus sėdynes.
Informacinė ir pramogų sistema: T-Roc naudoja Volkswagen informacines sistemas (pvz., Composition Media, Discover Media) su lietimui jautriais ekranais (nuo 6,5 iki 8 colių, vėlesniuose modeliuose iki 9,2 colio). Sistemos paprastai veikia sklandžiai, siūlo Apple CarPlay ir Android Auto sąsajas (dažniausiai standartinėje įrangoje arba kaip nebrangus priedas), Bluetooth ryšį. Aukštesnės klasės sistemos turi integruotą navigaciją. Kai kurie vartotojai pastebi, kad blizgūs ekranų paviršiai linkę rinkti pirštų atspaudus ir gali atspindėti saulės šviesą.
Varikliai ir Pavarų Dėžės: Platus Pasirinkimas
Volkswagen T-Roc siūlomas su įvairiais benzininiais (TSI) ir dyzeliniais (TDI) varikliais, atitinkančiais skirtingus poreikius ir biudžetus.
Benzininiai varikliai (TSI):
- 1.0 TSI: Trijų cilindrų, 1,0 litro turbobenzininis variklis, generuojantis apie 110-115 AG (priklausomai nuo versijos). Tai bazinis variklis, tinkamiausias miesto eksploatacijai. Nors galios užmiestyje gali stigti, ypač pilnai pakrautam automobiliui, jis pasižymi priimtinomis degalų sąnaudomis. Gali būti derinamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Kai kuriems vairuotojams gali nepatikti trijų cilindrų agregatui būdinga vibracija ir garsas esant didesnėms apsukoms.
- 1.5 TSI EVO: Keturių cilindrų, 1,5 litro turbobenzininis variklis su cilindrų deaktyvavimo funkcija (ACT), generuojantis apie 150 AG. Tai bene populiariausias ir universaliausias pasirinkimas. Jis suteikia gerą galios ir ekonomiškumo balansą, pakankamai dinamikos tiek mieste, tiek užmiestyje. Gali būti derinamas su 6 laipsnių mechanine arba 7 laipsnių DSG automatine pavarų dėže. Cilindrų deaktyvavimo sistema veikia sklandžiai ir padeda taupyti degalus važiuojant nedidele apkrova.
- 2.0 TSI: Keturių cilindrų, 2,0 litrų turbobenzininis variklis, siūlomas kelių galios variantų. Standartinėse versijose jis generuoja apie 190 AG ir dažniausiai derinamas su 7 laipsnių DSG pavarų dėže bei 4Motion visų varančiųjų ratų sistema. Šis variklis suteikia solidžią dinamiką ir užtikrintumą kelyje.
- 2.0 TSI (T-Roc R): Sportiškiausioje T-Roc R versijoje šis variklis forsuotas iki 300 AG. Kartu su DSG pavarų dėže ir 4Motion sistema, T-Roc R iki 100 km/h įsibėgėja vos per maždaug 4,8 sekundės, paversdamas jį tikru „karštuoju“ krosoveriu.
Dyzeliniai varikliai (TDI):
- 1.6 TDI: Keturių cilindrų, 1,6 litro turbodyzelinis variklis, generuojantis apie 115 AG. Pagrindinis jo privalumas – mažos degalų sąnaudos, ypač važiuojant ilgesnius atstumus užmiestyje. Tačiau dinamikos gali trūkti, ypač lenkiant. Dažniausiai derinamas su mechanine pavarų dėže. Gali būti triukšmingesnis nei benzininiai analogai. Dėl griežtėjančių emisijų standartų ir mažėjančios dyzelių paklausos, šis variklis vėlesniuose modeliuose buvo pašalintas iš gamos.
- 2.0 TDI: Keturių cilindrų, 2,0 litrų turbodyzelinis variklis, siūlomas kelių galios variantų, dažniausiai 150 AG arba 190 AG. Tai galingesnis ir lankstesnis dyzelinis pasirinkimas, ypač tinkamas tiems, kas daug važinėja užmiestyje ar su priekaba. 150 AG versija siūlo gerą traukos ir ekonomiškumo kompromisą, gali būti derinama su mechanine arba DSG pavarų dėže, taip pat su 4Motion sistema. 190 AG versija dažniausiai komplektuojama su DSG ir 4Motion.
Pavarų dėžės: 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė veikia tiksliai ir maloniai, kaip įprasta Volkswagen modeliuose. 7 laipsnių DSG (dvejopos sankabos automatinė) pavarų dėžė užtikrina greitą ir sklandų pavarų perjungimą važiuojant, tačiau kartais gali veikti netolygiai lėtai manevruojant ar važiuojant spūstyse (ypač ankstyvesnės versijos). Taip pat DSG dėžės reikalauja reguliaraus aptarnavimo (pvz., alyvos keitimo), o jų remontas gali būti brangus.
Važiavimo Savybės ir Komfortas
T-Roc važiavimo savybės yra vienas iš jo stipriųjų aspektų, lyginant su daugeliu konkurentų kompaktinių krosoverių segmente. Dėl MQB platformos ir gerai suderintos pakabos, automobilis kelyje jaučiasi stabilus ir nuspėjamas.
Valdymas: Vairas yra pakankamai informatyvus ir tikslus, nors ir ne toks įtraukiantis kaip sportiškesniuose hečbekuose. Automobilis noriai keičia kryptį, o kėbulo posvyriai posūkiuose yra gerai kontroliuojami, ypač versijose su standesne pakaba (pvz., R-Line) ar adaptyvia važiuokle (DCC), kuri leidžia pasirinkti skirtingus amortizatorių standumo režimus. Tai suteikia daugiau pasitikėjimo važiuojant vingiuotais keliais.
Pakabos komfortas: Čia nuomonės gali skirtis. Standartinė pakaba yra gana standi, ypač su didesniais ratlankiais (18 ar 19 colių). Nors tai prisideda prie gero valdymo, važiuojant per nelygumus, duobes ar „gulinčius policininkus“, smūgiai gali būti juntami salone labiau nei norėtųsi. Versijos su mažesniais ratlankiais (16 ar 17 colių) arba adaptyvia DCC pakaba komforto režimu siūlo švelnesnį važiavimą. Verta paminėti, kad modeliai su galine torsionine sija (dažniausiai su silpnesniais varikliais ir priekiniais varančiaisiais ratais) gali būti šiek tiek mažiau komfortiški ir stabilūs ant nelygaus kelio nei modeliai su daugiasvirte galine pakaba (galingesnės versijos ir 4Motion).
Triukšmo izoliacija: Bendras triukšmo lygis salone yra priimtinas. Variklio garsas, ypač benzininių, yra gerai izoliuotas, išskyrus važiuojant aukštomis apsukomis. Vėjo keliamas triukšmas prie didesnių greičių yra vidutiniškas. Daugiausiai garso į saloną patenka iš padangų, ypač važiuojant prastesnės kokybės kelio danga ar naudojant didesnius, žemo profilio ratus.
4Motion sistema: Visų varančiųjų ratų 4Motion sistema (naudojanti Haldex movą) suteikia papildomo sukibimo ir stabilumo slidžiomis sąlygomis (sniegas, ledas, šlapia danga) ar važiuojant negrįstais keliais. Tai nėra nuolatinė visų ratų pavara – įprastomis sąlygomis varomi priekiniai ratai, o galiniai įjungiami tik tada, kai aptinkamas priekinių ratų praslydimas. Sistema veikia efektyviai, tačiau padidina automobilio svorį, degalų sąnaudas ir kainą.
Technologijos ir Saugumas
Volkswagen T-Roc aprūpintas šiuolaikinėmis technologijomis ir saugumo sistemomis, ypač aukštesnėse komplektacijose arba pasirinkus papildomą įrangą.
Vairuotojo pagalbos sistemos: Standartinėje įrangoje dažniausiai būna avarinio stabdymo sistema „Front Assist“ su pėsčiųjų atpažinimu, išlaikymo eismo juostoje sistema „Lane Assist“. Papildomai galima rasti adaptyvią kruizo kontrolę (ACC), aklosios zonos stebėjimo sistemą „Blind Spot Monitor“, parkavimo asistentą „Park Assist“, galinio vaizdo kamerą, nuovargio aptikimo sistemą.
Saugumo įvertinimai: Euro NCAP saugumo bandymuose 2017 metais T-Roc gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą, pasižymėdamas gerais rezultatais suaugusiųjų ir vaikų apsaugos kategorijose bei turėdamas platų standartinių saugumo sistemų spektrą.
Komforto įranga: Priklausomai nuo komplektacijos, T-Roc gali turėti tokius privalumus kaip beraktė atrakinimo ir užvedimo sistema, elektra valdomas bagažinės dangtis, šildomos sėdynės ir vairas, dviejų zonų klimato kontrolė, panoraminis stoglangis.
Patikimumas ir Dažniausiai Pasitaikančios Problemos
Volkswagen T-Roc patikimumo reputacija yra nevienareikšmė, kaip ir daugelio šiuolaikinių automobilių su sudėtingomis technologijomis. Nors didelė dalis savininkų džiaugiasi beproblemine eksploatacija, tam tikri mazgai ir sistemos sulaukia daugiau nusiskundimų.
Dažnesni nusiskundimai:
- DSG pavarų dėžės: Ypač ankstyvesnių modelių 7 laipsnių sauso tipo sankabų DSG (DQ200) dėžės kartais pasižymi netolygiu veikimu važiuojant lėtai, vibracijomis, sankabų ar mechatronikos bloko gedimais. Šlapių sankabų DSG (pvz., DQ381, montuojamos su galingesniais varikliais) laikomos patikimesnėmis, tačiau reikalauja reguliaraus alyvos keitimo.
- Elektronikos trikdžiai: Pasitaiko nusiskundimų dėl informacinės ir pramogų sistemos strigimo, lėto veikimo, problemų su Apple CarPlay/Android Auto ryšiu. Kartais gali netiksliai veikti parkavimo davikliai ar kitos vairuotojo pagalbos sistemos.
- Interjero girgždesiai: Dėl kietų plastikų naudojimo, kai kurie savininkai praneša apie atsirandančius girgždesius ar barškesius salone, ypač važiuojant nelygiu keliu.
- Start-Stop sistema: Kartais sistema gali veikti neprognozuojamai arba per dažnai išjunginėti variklį.
- 1.5 TSI variklio problemos: Ankstyvesnėse šio variklio versijose pasitaikydavo „kengūravimo“ efekto (netolygaus greitėjimo) šaltam varikliui esant žemoms apsukoms. Vėliau Volkswagen išleido programinės įrangos atnaujinimus šiai problemai spręsti.
- Vandens nutekėjimas: Kai kurie savininkai pranešė apie vandens pratekėjimą į saloną per panoraminį stoglangį ar durelių sandariklius.
Patikimumo tyrimai: Įvairių patikimumo tyrimų (pvz., Vokietijos TÜV, ADAC, britų What Car?) rezultatai T-Roc modeliui dažniausiai yra vidutiniški arba šiek tiek žemiau vidurkio savo klasėje. Nors rimtų, masiškai pasitaikančių mechaninių gedimų nėra daug, elektronikos ir DSG dėžių problemos kiek gadina bendrą vaizdą.
Priežiūra: Reguliari ir kokybiška priežiūra pagal gamintojo rekomendacijas yra būtina norint užtikrinti ilgalaikį automobilio patikimumą. Svarbu laiku keisti alyvą ir filtrus, o DSG dėžėms – ir pavarų dėžės alyvą (jei tai numatyta konkrečiam tipui).
Eksploatacijos Kaštai
T-Roc eksploatacijos kaštai priklauso nuo pasirinkto variklio, komplektacijos ir vairavimo stiliaus.
Degalų sąnaudos:
- 1.0 TSI: Realios vidutinės sąnaudos mieste gali siekti 7-8 l/100 km, užmiestyje apie 5,5-6,5 l/100 km.
- 1.5 TSI: Mieste apie 7,5-8,5 l/100 km, užmiestyje 6-7 l/100 km. ACT sistema padeda taupyti degalus važiuojant tolygiai.
- 2.0 TSI (190 AG): Dėl didesnės galios ir 4Motion sistemos sąnaudos didesnės – mieste gali siekti 9-11 l/100 km, užmiestyje 7-8 l/100 km.
- 1.6 TDI: Ekonomiškiausias variantas, ypač užmiestyje, kur sąnaudos gali nukristi iki 4,5-5,5 l/100 km. Mieste apie 6-7 l/100 km.
- 2.0 TDI (150 AG): Geras balansas tarp galios ir sąnaudų. Mieste apie 6,5-7,5 l/100 km, užmiestyje 5-6 l/100 km. 4Motion versijos naudos šiek tiek daugiau degalų.
Reikia pažymėti, kad realios degalų sąnaudos labai priklauso nuo vairavimo stiliaus, maršrutų (miestas/užmiestis), oro sąlygų ir automobilio apkrovimo.
Draudimas ir mokesčiai: Draudimo įmokos priklauso nuo vairuotojo istorijos, automobilio vertės ir variklio galios. Mokesčiai priklauso nuo konkrečios šalies įstatymų (CO2 emisijos, galia).
Priežiūra ir remontas: Planiniai aptarnavimai Volkswagen servisuose nėra pigūs, tačiau kainos panašios kaip ir kitų VAG grupės automobilių. Detalių kainos vidutinės. Brangiausi gali būti DSG pavarų dėžės, turbinų, DPF filtrų (dyzeliams) ar sudėtingų elektronikos komponentų remontai pasibaigus garantijai.
Nuvertėjimas: Volkswagen automobiliai paprastai neblogai išlaiko vertę, o T-Roc, kaip populiarus krosoveris, nėra išimtis. Vis dėlto, didelė pasiūla rinkoje ir nuolatinis naujų konkurentų atsiradimas lemia laipsnišką vertės mažėjimą.
T-Roc Cabriolet: Nišinis Pasirinkimas
Verta paminėti ir unikalią T-Roc versiją – kabrioletą su minkštu sulankstomu stogu. Tai vienas iš nedaugelio kabrioletų krosoverių rinkoje. Jis siūlo išskirtinę išvaizdą ir vairavimo atviru stogu malonumą, tačiau turi ir trūkumų: tik dvejos durys, mažesnė bagažinė (284 litrai), šiek tiek prastesnis praktiškumas ir didesnė kaina lyginant su standartiniu T-Roc. Dėl papildomų kėbulo sutvirtinimų jis yra sunkesnis, kas šiek tiek atsiliepia dinamikai ir degalų sąnaudoms. Tai labiau emocinis, stiliaus pasirinkimas nei racionalus pirkinys.
Pozicija Rinkoje ir Konkurentai
Volkswagen T-Roc konkuruoja itin gausiame kompaktinių SUV/krosoverių segmente. Pagrindiniai jo varžovai:
- Nissan Qashqai/Juke: Ilgamečiai segmento lyderiai, siūlantys praktiškumą ir patikimumą (ypač Qashqai). Juke išsiskiria drąsiu dizainu.
- Renault Captur/Kadjar: Populiarūs prancūziški modeliai, dažnai siūlantys gerą įrangos lygį už patrauklią kainą ir komfortišką pakabą.
- Peugeot 2008/3008: Išsiskiria moderniu ir kokybišku interjeru (i-Cockpit) bei patraukliu dizainu.
- Ford Puma/Kuga: Puma žinomas dėl sportiško valdymo ir inovatyvios „Megabox“ bagažinės, Kuga siūlo daugiau erdvės.
- Skoda Kamiq/Karoq: VAG grupės giminaičiai. Kamiq yra kompaktiškesnis ir pigesnis, Karoq siūlo daugiau praktiškumo ir erdvės, dažnai laikomas racionalesniu pasirinkimu nei T-Roc.
- Seat Arona/Ateca: Kiti VAG grupės atstovai. Arona mažesnė, Ateca erdvesnė, abu siūlo sportiškesnį charakterį nei Volkswagen analogai.
- Hyundai Kona/Kia Stonic/Niro: Korėjietiški konkurentai, dažnai viliojantys ilga garantija ir gera įranga.
- Toyota C-HR/Yaris Cross: Išsiskiria hibridinėmis pavaromis ir drąsiu dizainu (C-HR).
- Audi Q2: Premium segmento giminaitis ant tos pačios platformos, siūlantis aukštesnę kokybę ir prestižą, bet už didesnę kainą.
Šioje konkurencingoje aplinkoje T-Roc išsiskiria Volkswagen prekės ženklo įvaizdžiu, plačiu variklių pasirinkimu, geromis (nors ir standokomis) važiavimo savybėmis ir individualizavimo galimybėmis. Jo trūkumai – vidutiniška interjero medžiagų kokybė (ypač iki atnaujinimo) ir kartais pasitaikančios patikimumo problemos.
Kam Skirtas Volkswagen T-Roc?
T-Roc yra universalus automobilis, galintis tikti įvairiems pirkėjams:
- Jauniems profesionalams ir poroms: Dėl stilingo dizaino, kompaktinių matmenų ir šiuolaikinių technologijų.
- Mažoms šeimoms: Kaip pagrindinis automobilis, jei nereikia itin daug vietos gale ir didelės bagažinės (nors 445l yra neblogas rodiklis).
- Vyresnio amžiaus vairuotojams: Dėl šiek tiek aukštesnės sėdėjimo pozicijos, palengvinančios įlipimą/išlipimą, ir gero matomumo.
- Ieškantiems alternatyvos tradiciniam hečbekui (pvz., Golf): Tiems, kam patinka aukštesnė prošvaisa ir krosoverio stilius, bet nenorima prarasti hečbekui būdingo vikrumo.
Tai nėra geriausias pasirinkimas tiems, kam prioritetas yra maksimali erdvė gale, minkščiausia įmanoma pakaba ar nepriekaištingas patikimumas. Taip pat, ieškantys premium jausmo salone gali būti šiek tiek nusivylę medžiagų kokybe.
Apibendrinant Privalumus ir Trūkumus
Sistematizuojant pagrindinius T-Roc aspektus:
Privalumai:
- Patrauklus ir individualizuojamas išorės dizainas.
- Geros ir užtikrintos važiavimo savybės, stabilumas kelyje.
- Platus benzininių ir dyzelinių variklių pasirinkimas, įskaitant galingą R versiją.
- Šiuolaikinės technologijos ir saugumo sistemos.
- Konkurencingas bagažinės tūris (FWD versijose).
- Geras matomumas iš vairuotojo vietos.
- Volkswagen prekės ženklo įvaizdis ir neblogas likutinės vertės išlaikymas.
Trūkumai:
- Interjero medžiagų kokybė (ypač iki 2021 m. atnaujinimo) nusileidžia kai kuriems konkurentams ir Golf modeliui.
- Galinėje sėdynėje vietos aukštesniems keleiviams gali trūkti.
- Pakaba gali būti per standi važiuojant nelygiais keliais, ypač su didesniais ratlankiais.
- Pasitaikantys nusiskundimai dėl DSG pavarų dėžių ir elektronikos patikimumo.
- Dyzeliniai varikliai gali būti triukšmingesni.
- Kaina gali būti aukštesnė nei kai kurių tiesioginių konkurentų su panašia įranga.
Volkswagen T-Roc yra stilingas, maloniai valdomas ir technologiškai pažangus kompaktinis krosoveris, sėkmingai atradęs savo nišą rinkoje. Jis siūlo gerą kompromisą tarp hečbeko dinamikos ir SUV stiliaus. Nors turi tam tikrų trūkumų, tokių kaip kietoki plastikai salone ar kartais keliantis abejonių patikimumas, platus variklių ir komplektacijų pasirinkimas leidžia daugeliui pirkėjų atrasti sau tinkamą variantą.
Tags:
Panašūs įrašai:
- Ford Fusion 2013 atsiliepimai: ar verta pirkti šį automobilį?
- Toyota Yaris 2014 atsiliepimai: privalumai, trūkumai ir pirkėjų nuomonės
- Syland priekabos: atsiliepimai, privalumai ir trūkumai
- Mercedes Benz CLS 320 CDI Atsiliepimai: Privalumai ir Trūkumai
- Kaip sužinoti automobilio valstybinį numerį: Išsamus vadovas
- Kaip pakeisti automobilio durelių gumas: pamokos ir patarimai