Volkswagen Amarok, Vokietijos automobilių gamintojo žingsnis į konkurencingą pikapų segmentą, nuo pat pasirodymo rinkoje sulaukė daug dėmesio. Tai automobilis, sukurtas derinti darbinio arklio pajėgumą su kasdieniam naudojimui tinkamu komfortu ir, tam tikrose komplektacijose, netgi prabanga. Analizuojant Amarok, svarbu gilintis ne tik į paviršutiniškus skaičius, bet ir į technologinius sprendimus, jų patikimumą realiomis eksploatacijos sąlygomis bei galimybes, kurias šis modelis atveria vairuotojui – tiek bekelėje, tiek kelyje, tiek tempiant sunkius krovinius.

Variklių Gama: Nuo Taupių Keturcilindrių iki Galingų V6 Agregatų

Amarok istorijoje svarbų vaidmenį atliko keli skirtingi varikliai, kurių charakteristikos ir patikimumas skyrėsi. Pradžioje daugiausia dėmesio skirta2.0 litro TDI dyzeliniams varikliams, kurie buvo siūlomi kelių galios variantų.

Pirmosios Kartos 2.0 TDI Varikliai (apie 2010-2016 m.)

Pirmieji Amarok modeliai dažniausiai buvo komplektuojami su 2.0 TDI varikliais, naudojančiais „common-rail“ įpurškimo sistemą. Šie agregatai buvo siūlomi kelių galios lygių:

  • Silpnesnioji versija (pvz., 90 kW / 122 AG arba vėliau 103 kW / 140 AG): Šis variantas turėjo vieną turbokompresorių su kintama geometrija (VGT). Nors galia nebuvo įspūdinga pikapų standartais, šis variklis pasižymėjo pakankamu sukimo momentu (apie 340 Nm) žemų sūkių diapazone ir santykinai nedidelėmis degalų sąnaudomis. Jis buvo orientuotas į tuos pirkėjus, kuriems svarbiausia buvo ekonomiškumas ir bazinės darbinės funkcijos.
  • Galingesnioji versija (Bi-Turbo, pvz., 120 kW / 163 AG arba vėliau 132 kW / 180 AG): Tai buvo technologiškai pažangesnis variantas su dviem nuosekliai veikiančiais turbokompresoriais. Mažas aukšto slėgio turbokompresorius užtikrino greitą reakciją ir trauką esant žemiems sūkiams, o didesnis žemo slėgio turbokompresorius įsijungdavo esant aukštesniems sūkiams, užtikrindamas didesnę galią. Šios versijos sukimo momentas siekė 400 Nm (163 AG versija) arba 420 Nm (180 AG versija). Būtent šis2.0 BiTDI variklis sulaukė daugiausiai diskusijų dėl patikimumo, ypač ankstyvuosiuose modeliuose. Pasitaikydavo problemų su EGR sistema, turbinomis, o kartais net ir rimtesnių variklio gedimų, ypač esant didelei apkrovai ar netinkamai priežiūrai. Gamintojas vėliau diegė patobulinimus, siekdamas padidinti šio agregato ilgaamžiškumą.

Taip pat kai kuriose rinkose buvo siūlomas ir2.0 TSI benzininis variklis (pvz., 118 kW / 160 AG), tačiau Europoje jis nebuvo populiarus dėl pikapų segmente įprasto dyzelinių variklių dominavimo ir didesnių benzininio varianto degalų sąnaudų.

Pirmosios Kartos Atnaujinimas: 3.0 V6 TDI Era (nuo ~2016 m.)

Reaguodamas į rinkos poreikius ir konkurentų veiksmus, Volkswagen 2016 metais atnaujino Amarok, svarbiausia naujove tapo galingas3.0 litro V6 TDI dyzelinis variklis. Šis žingsnis ne tik išsprendė ankstesnių 2.0 BiTDI variklių patikimumo klausimus, bet ir pakėlė Amarok į aukštesnę galios ir prestižo lygą, priartindamas jį prie premium segmento visureigių.

Šis V6 variklis, žinomas ir iš kitų Volkswagen grupės modelių (pvz., Touareg, Audi Q7), buvo siūlomas kelių galios variantų:

  • 120 kW / 163 AG: Retesnė, bazinė versija, orientuota į komercinį naudojimą.
  • 150 kW / 204 AG: Populiarus pasirinkimas, siūlantis gerą galios ir ekonomiškumo balansą. Sukimo momentas siekė apie 500 Nm.
  • 165 kW / 224 AG (su "overboost" funkcija iki 180 kW / 245 AG): Labai dinamiška versija, kurios sukimo momentas siekė 550 Nm. "Overboost" funkcija trumpam padidindavo galią esant pilnam akceleratoriaus paspaudimui.
  • 190 kW / 258 AG (su "overboost" funkcija iki 200 kW / 272 AG): Pati galingiausia gamyklinė Amarok versija, siūlanti įspūdingą 580 Nm sukimo momentą. Tai leido Amarok tapti vienu greičiausių pikapų savo klasėje.

3.0 V6 TDI varikliai pasižymėjo ne tik galia ir įspūdingu sukimo momentu, bet ir sklandesniu darbu bei, svarbiausia, ženkliai geresniu patikimumu nei ankstesni 2.0 BiTDI. Nors tai sudėtingas agregatas su moderniomis technologijomis (pvz., AdBlue sistema išmetamųjų dujų valymui naujesniuose modeliuose), jis laikomas gerokai tvirtesniu ir ilgaamžiškesniu, ypač tinkamai prižiūrint.

Antrosios Kartos Varikliai (nuo ~2022 m.)

Antrosios kartos Amarok, sukurtas bendradarbiaujant su Ford ir gaminamas ant tos pačios platformos kaip Ford Ranger, perėmė dalį Ford variklių gamos, pritaikytos Volkswagen poreikiams. Variklių pasiūla priklauso nuo konkrečios rinkos:

  • 2.0 TDI (vienos turbinos): Siūlomi variantai su maždaug 110 kW / 150 AG arba 125 kW / 170 AG. Tai baziniai, į darbą ir ekonomiškumą orientuoti varikliai.
  • 2.0 TDI (Bi-Turbo): Galingesnis keturių cilindrų variantas, pasiekiantis apie 150-154 kW / 204-209 AG ir apie 500 Nm sukimo momento.
  • 3.0 V6 TDI: Viršūnėje vėl yra V6 dyzelinis variklis (šį kartą Ford kilmės), generuojantis apie 177-184 kW / 241-250 AG ir apie 600 Nm sukimo momento. Jis užtikrina geriausią dinamiką ir tempimo galimybes.
  • 2.3 TSI (EcoBoost): Kai kuriose rinkose (ypač ne Europos) siūlomas ir galingas benzininis Ford EcoBoost 2.3 litro keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, pasiekiantis apie 222 kW / 302 AG.

Antrosios kartos varikliai atitinka naujausius emisijų standartus ir dažniausiai komplektuojami su modernesnėmis transmisijomis.

Transmisijos ir Pavaros Sistema: Nuo Mechanikos iki Modernių Automatų

Amarok galios perdavimui į ratus buvo naudojamos kelios skirtingos transmisijos ir pavaros sistemos, pritaikytos įvairiems poreikiams ir varikliams.

Pavarų Dėžės

  • 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė: Buvo siūloma su daugeliu 2.0 TDI variklių variantų, taip pat su kai kuriomis V6 versijomis (ypač bazinėmis). Tai patikimas ir paprastas pasirinkimas, vertinamas tų, kurie mėgsta visišką automobilio kontrolę ar naudoja automobilį sunkiomis sąlygomis, kur reikalingas tikslus sankabos valdymas.
  • 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė (ZF 8HP): Tai buvo pagrindinė transmisija, siūloma su galingesniais 2.0 BiTDI (180 AG) ir visais 3.0 V6 TDI pirmosios kartos modeliais. Ši ZF transmisija yra plačiai vertinama dėl savo sklandaus veikimo, greito pavarų perjungimo ir patikimumo. Ji puikiai dera su dideliu V6 variklio sukimo momentu, užtikrindama komfortišką važiavimą ir efektyvų galios perdavimą. Ji taip pat leidžia palaikyti žemus variklio sūkius važiuojant greitkeliu, taip mažinant degalų sąnaudas ir triukšmą.
  • 10 laipsnių automatinė pavarų dėžė: Antrosios kartos Amarok modeliuose (sukurtuose su Ford) dažniausiai montuojama 10 laipsnių automatinė transmisija (ypač su galingesniais 2.0 TDI Bi-Turbo ir 3.0 V6 TDI varikliais). Ši transmisija, taip pat naudojama Ford Ranger, siūlo dar daugiau pavarų santykių, kas teoriškai leidžia optimizuoti variklio darbą įvairiose situacijose – tiek dinamiškai įsibėgėjant, tiek važiuojant pastoviu greičiu ar tempiant priekabą.
  • 5 arba 6 laipsnių automatinė (Retesnės/Ankstyvosios versijos): Kai kuriose specifinėse rinkose ar su ankstyvaisiais/silpnesniais varikliais galėjo būti komplektuojamos ir kitokios automatinės dėžės, bet 8 laipsnių ZF tapo dominuojančiu pasirinkimu pirmojoje kartoje po atnaujinimo.

Pavaros Sistema (4MOTION)

Volkswagen Amarok išsiskyrė savo klasėje siūlydamas kelis keturių varančiųjų ratų sistemos variantus:

  • Prijungiama 4MOTION sistema: Ši sistema buvo dažniausiai komplektuojama su mechanine pavarų dėže. Įprastai automobilis varomas galiniais ratais (RWD), o vairuotojas gali rankiniu būdu įjungti priekinį tiltą (4H - 4 High), kai reikia geresnio pravažumo slidžiame kelyje ar lengvoje bekelėje. Papildomai buvo galima įjungti ir palėtintą pavarą (4L - 4 Low), skirtą įveikti sudėtingas bekelės sąlygas, stačias įkalnes ar tempti labai sunkius krovinius mažu greičiu. Ši sistema yra klasikinė ir patikima, būdinga daugeliui tradicinių pikapų.
  • Nuolatinė 4MOTION sistema: Ši sistema buvo standartiškai komplektuojama su 8 laipsnių automatine pavarų dėže (tiek su 2.0 BiTDI, tiek su 3.0 V6 TDI). Ji naudoja Torsen tipo centrinį diferencialą, kuris automatiškai paskirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių priklausomai nuo sukibimo sąlygų (paprastai santykiu 40:60 priekis/galas). Tai užtikrina puikų stabilumą ir sukibimą bet kokiomis oro sąlygomis kelyje, skirtingai nei prijungiama sistema, kurią kietos dangos kelyje rekomenduojama naudoti tik esant labai slidžiai dangai. Ši sistema neturi palėtintos pavaros (4L), tačiau 8 laipsnių automatinė dėžė turi labai "trumpą" pirmąją pavarą, kuri iš dalies kompensuoja šį trūkumą bekelėje ar tempiant krovinį.
  • Antrosios Kartos 4MOTION sistemos: Naujasis Amarok, priklausomai nuo versijos ir rinkos, siūlo tiek paprastesnę prijungiamą keturių ratų pavarą (panašią į pirmosios kartos su mechanine dėže), tiek pažangesnę sistemą (panašią į Ford Ranger), kuri gali turėti kelis režimus: 2H (galiniai varantieji), 4H (keturi varantieji, galima naudoti ir ant kietos dangos), 4L (keturi varantieji su palėtinta pavara) ir kartais 4A (automatinis keturių ratų pavaros įjungimas pagal poreikį).

Papildomai, daugelyje Amarok modelių su 4MOTION sistema buvo galima užsisakytigalinio diferencialo blokavimą. Tai itin svarbi funkcija rimtoje bekelėje, leidžianti užtikrinti, kad abu galiniai ratai suktųsi vienodu greičiu, net jei vienas iš jų praranda sukibimą.

Važiuoklė, Pakaba ir Valdymas: Balansas Tarp Komforto ir Pajėgumo

Amarok važiuoklė yra tipinės pikapams konstrukcijos – rėminė. Tai užtikrina tvirtumą ir ilgaamžiškumą, ypač vežant sunkius krovinius ar važiuojant prastais keliais bei bekele. Tačiau Volkswagen inžinieriai stengėsi suderinti šį tvirtumą su kuo geresniu komfortu ir valdymu kelyje.

  • Priekinė pakaba: Nepriklausoma, dažniausiai dvigubų skersinių svirčių konstrukcijos. Tai užtikrina geresnį valdymą ir komfortą nei vientisas tiltas.
  • Galinė pakaba: Priklausoma, su standžiu tiltu ir lakštinėmis lingėmis. Tai klasikinis sprendimas pikapams, optimizuotas didelėms apkrovoms. Amarok išsiskyrė tuo, kad siūlė dvi galinės pakabos versijas:
    • Komfortiškoji pakaba (3+2 lingės): Standartinė daugelyje keleivinių (Double Cab) versijų, ypač su V6 varikliais. Ji suteikė minkštesnį važiavimą, artimesnį SUV automobiliams, tačiau šiek tiek sumažino maksimalią leistiną apkrovą.
    • Sustiprinta pakaba (Heavy Duty, 5 lingės): Skirta didesnėms apkrovoms (virš 1 tonos), dažniau montuota bazinėse ar komercinėms reikmėms skirtose versijose. Ji užtikrino didesnį krovumą, bet važiavimas be krovinio buvo kietesnis.
  • Vairavimo sistema: Hidraulinis vairo stiprintuvas (pirmoji karta) arba elektromechaninis (kai kurios vėlyvosios pirmosios kartos versijos ir antroji karta). Vairavimas, ypač V6 modeliuose, buvo giriamas už tikslumą ir informatyvumą, kas nebūdinga visiems pikapams.
  • Stabdžių sistema: Diskiniai stabdžiai priekyje ir (kas buvo išskirtinumas klasėje pirmosios kartos V6 modeliuose) diskiniai stabdžiai gale. Dauguma konkurentų tuo metu gale vis dar naudojo būgninius stabdžius. Tai užtikrino efektyvesnį stabdymą, ypač tempiant priekabą ar važiuojant su kroviniu. Antrosios kartos modeliuose galiniai diskiniai stabdžiai tapo labiau paplitę visame segmente.

Dėl šių sprendimų pirmosios kartos Amarok, ypač su V6 varikliu ir nuolatine 4MOTION sistema bei komfortiškąja pakaba, buvo dažnai giriamas už važiavimo kokybę ir valdymą kelyje, kuris labiau priminė didelį SUV, o ne tradicinį darbinį pikapą. Antrosios kartos modelis, nors ir dalijasi platforma su Ford Ranger, taip pat stengiasi išlaikyti aukštą komforto ir valdymo lygį.

Krovumas ir Tempimo Galimybės: Praktiniai Aspektai

Pikapo esmė – jo praktiškumas gabenant krovinius ir tempiant priekabas. Amarok šioje srityje siūlė konkurencingus parametrus.

  • Krovumas (Payload): Priklausomai nuo kabinos tipo (Single Cab ar Double Cab), variklio, pavaros sistemos ir galinės pakabos tipo, Amarok krovumas svyravo. Sustiprintos pakabos versijos galėjo vežti virš 1000-1150 kg krovinį krovinių skyriuje. Komfortiškosios pakabos versijų krovumas buvo šiek tiek mažesnis, bet dažniausiai vis tiek siekė apie 850-950 kg. Krovinių skyriaus plotis tarp ratų arkų buvo vienas didžiausių klasėje (apie 1222 mm), leidžiantis pakrauti standartinį euro padėklą skersai.
  • Tempimo galia (Towing Capacity): Tai viena stipriųjų Amarok pusių, ypač su V6 varikliu ir 8 laipsnių automatine dėže. Maksimali leistina velkamos priekabos su stabdžiais masė siekė iki3500 kg (priklausomai nuo konkrečios modifikacijos ir rinkos reikalavimų). Tai atitiko geriausius klasės standartus. 2.0 TDI versijų tempimo galia paprastai buvo mažesnė, svyruojanti nuo 2800 kg iki 3200 kg. Svarbu pažymėti, kad reali tempimo patirtis su galingu V6 varikliu ir stabilia važiuokle buvo vertinama labai teigiamai.
  • Krovinių skyrius: Amarok siūlė vieną erdviausių krovinių skyrių savo klasėje (Double Cab versijoje), kurio plotas siekė apie 2.52 m². Buvo siūlomi įvairūs priedai: kieti stogai (hardtop), dangčiai (tonneau covers), įdėklai (bed liners), palengvinantys krovinių gabenimą ir apsaugą.

Patikimumas ir Eksploatacijos Ypatumai: Į Ką Atkreipti Dėmesį?

Kalbant apie Volkswagen Amarok patikimumą, vaizdas nėra vienareikšmis ir labai priklauso nuo konkretaus modelio, variklio ir pagaminimo metų.

  • 2.0 TDI (ypač Bi-Turbo 120 kW ir 132 kW): Kaip minėta, ankstyvieji šių variklių variantai turėjo problemų. Dažniausiai minimi EGR vožtuvo gedimai, DPF filtro problemos (ypač važinėjant trumpais atstumais mieste), turbokompresorių gedimai (kartais net abiejų). Pasitaikė ir rimtesnių bėdų, susijusių su variklio bloku ar tepimo sistema, ypač jei automobilis buvo intensyviai eksploatuojamas didelėmis apkrovomis ar nebuvo laiku keičiami tepalai ir filtrai. Paskirstymo diržo keitimo intervalas taip pat yra svarbus priežiūros aspektas. Vėlesni modeliai (po ~2013-2014 m.) laikomi patikimesniais, nes gamintojas ištaisė dalį trūkumų. Vis dėlto, perkant naudotą Amarok su šiuo varikliu, būtina itin kruopšti patikra.
  • 2.0 TDI (vienos turbinos, 90 kW, 103 kW): Šie varikliai laikomi patikimesniais už Bi-Turbo versijas dėl paprastesnės konstrukcijos. Tačiau EGR ir DPF problemos jiems taip pat būdingos, kaip ir daugeliui modernių dyzelių.
  • 3.0 V6 TDI: Šis variklis turi gerokai geresnę patikimumo reputaciją. Tai tvirtas, ilgaamžis agregatas, jei yra tinkamai prižiūrimas. Svarbu laiku keisti tepalus (naudojant tik specifikacijas atitinkančius), filtrus. Reikia atkreipti dėmesį į AdBlue sistemos veikimą naujesniuose modeliuose (atitinkančiuose Euro 6 standartus), nes jos gedimai gali būti brangūs. Kartais pasitaiko tepalo nuotėkių iš aušintuvo ar kitų vietų, bet tai nėra masinis reiškinys. Grandininė paskirstymo pavara laikoma ilgaamže, bet esant labai didelei ridai gali pareikalauti dėmesio.
  • Transmisijos: 6 laipsnių mechaninė dėžė yra patikima. 8 laipsnių ZF automatinė transmisija taip pat laikoma labai patikima, tačiau svarbu laiku keisti tepalus ir filtrą pagal gamintojo rekomendacijas (nors kartais teigiama, kad tepalas nekeičiamas visą tarnavimo laiką, praktika rodo, kad keitimas kas 80-120 tūkst. km prailgina dėžės ilgaamžiškumą). Antrosios kartos 10 laipsnių automato patikimumo istorija dar trumpesnė, bet kol kas rimtų sisteminių problemų nefiksuojama.
  • Važiuoklė ir Kėbulas: Važiuoklė yra tvirta, bet eksploatuojant bekelėje ar prastais keliais, natūraliai dėvisi pakabos elementai (sailentblokai, amortizatoriai, traukės). Rėmo konstrukcija užtikrina kėbulo tvirtumą. Pirmosios kartos modeliuose svarbu atkreipti dėmesį į galinio borto mechanizmo veikimą. Kaip ir daugeliui pikapų, kėbulo atsparumas korozijai yra svarbus aspektas, ypač rėmo ir slenksčių srityse, nors Amarok šiuo požiūriu vertinamas neblogai.
  • Elektronika: Elektronikos gedimų pasitaiko, kaip ir bet kuriame moderniame automobilyje, tačiau Amarok nepasižymi kažkokiomis išskirtinėmis sisteminėmis elektronikos problemomis.

Apibendrinant patikimumą,Amarok su 3.0 V6 TDI varikliu yra gerokai patikimesnis ir labiau rekomenduotinas pasirinkimas nei ankstyvieji modeliai su 2.0 BiTDI. Bet kurio naudoto Amarok būklė labai priklauso nuo ankstesnės priežiūros ir eksploatavimo sąlygų.

Praktiškumas Skirtingoms Auditorijoms: Nuo Darbininko iki Šeimos

Volkswagen Amarok buvo kuriamas kaip universalus automobilis, galintis patenkinti skirtingų vartotojų poreikius.

  • Profesionalams ir Verslui: Dėl tvirtos rėminės konstrukcijos, didelės keliamosios galios (ypač su Heavy Duty pakaba) ir tempimo galimybių, Amarok yra pajėgus darbinis įrankis. Single Cab versija siūlė ilgiausią krovinių skyrių, o Double Cab leido vežti ir nedidelę brigadą. Patikimesni V6 varikliai ir galimybė rinktis paprastesnę prijungiamą 4MOTION sistemą su mechanine dėže taip pat atitiko dalies verslo klientų poreikius.
  • Bekelės Entuziastams: Nors Amarok su nuolatine 4MOTION sistema neturi palėtintos pavaros, jo pravažumas yra pakankamai geras dėl solidžios prošvaisos (iki 23 cm), gerų užvažiavimo/nuvažiavimo kampų ir galimybės blokuoti galinį diferencialą. Versijos su prijungiama 4MOTION ir palėtinta pavara yra dar labiau pritaikytos rimtai bekelei. Tvirtas rėmas ir pakaba leidžia atlaikyti sudėtingas sąlygas.
  • Aktyvaus Laisvalaikio Mėgėjams: Galimybė vežti didelius sporto ar laisvalaikio reikmenis (dviračius, baidares, motociklus) krovinių skyriuje, tempti namelį ant ratų ar katerį daro Amarok patrauklų keliautojams ir aktyvaus gyvenimo būdo šalininkams. V6 versijų galia ir komfortas leidžia lengvai įveikti ilgus atstumus.
  • Šeimoms (kaip alternatyva SUV): Pirmosios kartos Amarok su Double Cab kabina, V6 varikliu, automatine pavarų dėže ir komfortiškąja pakaba siūlė stebėtinai aukštą komforto lygį, erdvų saloną (nors gale sėdintiems vietos kojoms galėtų būti daugiau) ir gerą įrangą (ypač aukštesnėse komplektacijose kaip Highline ar Aventura). Tai leido jį naudoti ir kaip kasdienį šeimos automobilį, ypač jei reikalingas didelis pravažumas ar tempimo galimybės. Antrosios kartos modelis dar labiau sustiprino šią kryptį, siūlydamas modernesnį interjerą ir daugiau komforto bei saugumo technologijų.

Specifinės Savybės ir Technologijos

Per savo gyvavimo laikotarpį Amarok pasiūlė keletą įdomių technologinių sprendimų:

  • Bi-Xenon žibintai su LED dienos šviesomis: Aukštesnėse komplektacijose siūlomi modernūs žibintai pagerino matomumą tamsiu paros metu.
  • Multimedijos sistemos: Nuo paprastų radijo imtuvų iki lietimui jautrių ekranų su navigacija, Bluetooth ryšiu, o vėlesniuose modeliuose – ir Apple CarPlay bei Android Auto palaikymu.
  • Parkavimo jutikliai ir galinio vaizdo kamera: Labai naudingi priedai manevruojant dideliu automobiliu.
  • Bekelės ABS ir ESP: Specialūs ABS ir elektroninės stabilumo programos nustatymai, optimizuoti važiavimui bekele, leidžiantys efektyviau stabdyti ant birių paviršių ir kontroliuoti automobilį nuokalnėse (Hill Descent Control).
  • "ergoComfort" sėdynės: Aukščiausios komplektacijos modeliuose (pvz., Aventura) buvo siūlomos itin patogios, elektra reguliuojamos sėdynės su AGR (Akcija Sveika Nugara) sertifikatu.

Apibendrinimas: Nuo Specifikacijų iki Bendro Vaizdo

Volkswagen Amarok evoliucija nuo 2.0 TDI varomų modelių iki galingų V6 versijų ir galiausiai iki naujos kartos, sukurtos bendradarbiaujant su Ford, rodo gamintojo pastangas prisitaikyti prie kintančių rinkos reikalavimų ir technologijų pažangos. Pradiniai modeliai, nors ir inovatyvūs savo laiku, susidūrė su patikimumo iššūkiais, ypač kalbant apie 2.0 BiTDI variklį. Tačiau 3.0 V6 TDI pasirodymas tapo lūžio tašku, suteikusiu Amarok ne tik įspūdingą galią ir sukimo momentą, bet ir ženkliai pagerinusiu patikimumo reputaciją bei pakėlusiu komforto ir valdymo kartelę pikapų segmente.

Techniniai duomenys – galia (nuo 90 kW iki beveik 200 kW), sukimo momentas (nuo 340 Nm iki 600 Nm), krovumas (iki ~1150 kg), tempimo galia (iki 3500 kg) – rodo platų Amarok galimybių spektrą. Skirtingos 4MOTION sistemos (prijungiama su palėtintuvu arba nuolatinė su Torsen diferencialu, vėliau – dar pažangesnės sistemos) leidžia pasirinkti variantą pagal individualius poreikius – ar tai būtų darbas, bekelė, ar komfortiškas važiavimas bet kokiomis sąlygomis.

Renkantis Amarok, ypač naudotą, kritiškai svarbu įvertinti konkretų variklį, jo istoriją ir priežiūrą. V6 modeliai yra geidžiamiausi dėl galios ir patikimumo balanso, tačiau ir brangesni. Antrosios kartos modeliai siūlo moderniausias technologijas ir atnaujintą dizainą, tačiau yra pagrįsti kita platforma, kas gali patikti ne visiems pirmosios kartos gerbėjams. Nepaisant tam tikrų iššūkių, Volkswagen Amarok išlieka svarbiu žaidėju pikapų rinkoje, siūlančiu unikalų vokiškos inžinerijos, galios ir, tam tikrose versijose, netikėto komforto derinį.

Tags:

Panašūs įrašai: