Volkswagen Golf Mk4, gamintas nuo 1997 iki 2003 metų (kai kuriuose regionuose – iki 2006), yra vienas populiariausių ir labiausiai vertinamų automobilių istorijoje. Jo sėkmę lėmė ne tik modernus dizainas ir patikimumas, bet ir platus variklių pasirinkimas, leidžiantis patenkinti įvairių vairuotojų poreikius. Šiame straipsnyje detaliai apžvelgsime VW Golf 4 siūlytus variklius, jų patikimumą, dažniausias problemas ir priežiūros ypatumus.
Benzininiai Varikliai
Golf 4 modelis pasižymėjo įvairių benzininių variklių gama, pradedant ekonomiškais variantais ir baigiant galingais agregatais, skirtais sportiškesniam vairavimui.
1.4 16V (55 kW / 75 AG)
Šis variklis buvo vienas iš populiariausių pasirinkimų dėl savo ekonomiškumo ir pakankamos galios kasdienėms kelionėms mieste. Nors jis nepasižymi įspūdingu pagreičiu, jo pakanka važinėti mieste.
Dažniausios problemos: Uždegimo ritės gedimai, alyvos nuotėkiai, prasta trauka esant didesnėms apkrovoms. Svarbu laiku keisti paskirstymo diržą, kad išvengtumėte rimtesnių variklio pažeidimų.
1.6 (74 kW / 100 AG) ir 1.6 16V (77 kW / 105 AG)
Šiek tiek galingesni už 1.4 litrų variklį, šie agregatai suteikia daugiau pasitikėjimo lenkiant ar važiuojant ilgesnius atstumus. 1.6 16V versija yra modernesnė ir efektyvesnė.
Dažniausios problemos: Droselinės sklendės užsiteršimas, oro srauto matuoklės gedimai, degimo praleidimai. Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį į aušinimo sistemos būklę.
1.8 (92 kW / 125 AG) ir 1.8T (110 kW / 150 AG, 132 kW / 180 AG)
1.8 litrų variklis su turbina (1.8T) yra skirtas tiems, kurie ieško dinamiškesnio vairavimo patirties. Turbininės versijos pasižymi didesniu sukimo momentu ir geresniu pagreičiu.
Dažniausios problemos: Turbinos gedimai (ypač esant didesnei ridai), alyvos nuotėkiai, oro srauto matuoklės gedimai, degimo praleidimai, katalizatoriaus problemos (dėl alyvos degimo). Būtina reguliariai tikrinti turbinos būklę ir naudoti kokybišką alyvą.
2.0 (85 kW / 115 AG)
Šis variklis yra patikimas ir pakankamai galingas, bet ne toks ekonomiškas kaip mažesni variantai. Jis suteikia gerą balansą tarp galios ir patikimumo.
Dažniausios problemos: Alyvos nuotėkiai, degimo sistemos problemos, lambda zondo gedimai. Reguliarus techninis aptarnavimas padeda išvengti didesnių problemų.
2.3 V5 (110 kW / 150 AG, 125 kW / 170 AG)
Unikalus 5 cilindrų variklis, pasižymintis savitu garsu ir gera galia. Tai retesnis pasirinkimas, bet suteikiantis išskirtinumo.
Dažniausios problemos: Grandinės įtempiklio gedimai, alyvos nuotėkiai, sudėtingesnis remontas dėl unikalios konstrukcijos. Svarbu laiku atlikti techninę priežiūrą ir naudoti tinkamus tepalus.
3.2 VR6 (150 kW / 204 AG) (R32 modelyje)
Galingiausias Golf 4 siūlomas variklis, skirtas sportiniam R32 modeliui. Jis pasižymi puikiu pagreičiu ir sportišku garsu.
Dažniausios problemos: Didelės remonto sąnaudos, grandinės įtempiklio gedimai, alyvos nuotėkiai, didelės degalų sąnaudos. Šio variklio priežiūra reikalauja didesnių investicijų.
Dyzeliniai Varikliai
Dyzeliniai varikliai buvo populiarūs dėl savo ekonomiškumo ir didelio sukimo momento, ypač važiuojant didesnius atstumus.
1.9 SDI (50 kW / 68 AG)
Atmosferinis dyzelinis variklis, pasižymintis dideliu patikimumu ir mažu degalų suvartojimu. Tačiau jis yra gana lėtas ir netinka dinamiškam vairavimui.
Dažniausios problemos: Kuro siurblio problemos, purkštukų užsiteršimas, mažas galingumas. Reguliarus kuro filtro keitimas padeda išvengti problemų su kuro sistema.
1.9 TDI (66 kW / 90 AG, 81 kW / 110 AG, 85 kW / 115 AG, 96 kW / 130 AG, 110 kW / 150 AG)
Turbininiai dyzeliniai varikliai (TDI) yra žymiai galingesni už SDI ir siūlo gerą balansą tarp ekonomiškumo ir galios. 1.9 TDI buvo vienas populiariausių pasirinkimų dėl savo patikimumo ir mažų degalų sąnaudų.
Dažniausios problemos: Turbinos gedimai, oro srauto matuoklės gedimai, EGR vožtuvo užsiteršimas, purkštukų problemos (ypač PD varikliuose), kuro siurblio gedimai. Svarbu naudoti kokybišką dyzelinį kurą ir laiku keisti tepalus bei filtrus.
1.9 TDI PD (74 kW / 100 AG)
Šis variklis naudoja "Pumpe-Düse" (PD) technologiją, kuri užtikrina didesnį kuro įpurškimo slėgį ir geresnį degimą. Tačiau jis yra jautresnis kuro kokybei.
Dažniausios problemos: Purkštukų gedimai (ypač brangūs remontai), turbinos problemos, EGR vožtuvo užsiteršimas, alyvos nuotėkiai. Būtina naudoti aukštos kokybės alyvą ir reguliariai tikrinti purkštukų būklę.
Bendros VW Golf 4 Variklių Problemos
Nepriklausomai nuo pasirinkto variklio, VW Golf 4 turi keletą bendrų problemų, kurios gali atsirasti su laiku:
- Elektros sistemos problemos: Langų pakėliklių gedimai, centrinio užrakto problemos, ABS ir ESP daviklių gedimai.
- Važiuoklės problemos: Pakabos elementų susidėvėjimas, vairo traukių galų gedimai, guolių triukšmas.
- Kėbulo problemos: Korozija (ypač ant arkinės dalių ir slenksčių), dažų lupimasis.
- Aušinimo sistemos problemos: Termostato gedimai, radiatoriaus nuotėkiai, aušinimo skysčio nuotėkiai.
- Alyvos nuotėkiai: Dažna problema senesniuose varikliuose, ypač iš tarpiklių ir riebokšlių.
Priežiūra ir Eksploatacija
Norint užtikrinti ilgą ir patikimą VW Golf 4 tarnavimo laiką, svarbu laikytis reguliarios techninės priežiūros plano:
- Alyvos ir filtro keitimas: Kas 10 000 - 15 000 km arba kas metus (priklausomai nuo alyvos tipo ir variklio).
- Kuro filtro keitimas: Kas 30 000 km (dyzeliniams varikliams).
- Oro filtro keitimas: Kas 30 000 km.
- Paskirstymo diržo keitimas: Kas 90 000 - 120 000 km (priklausomai nuo variklio).
- Žvakių keitimas: Kas 60 000 km (benzininiams varikliams).
- Aušinimo skysčio keitimas: Kas 2 metus.
- Stabdžių skysčio keitimas: Kas 2 metus.
- Reguliari važiuoklės patikra: Bent kartą per metus.
Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į bet kokius neįprastus garsus, vibracijas ar pranešimus prietaisų skydelyje ir nedelsiant kreiptis į specialistus.
Patikimumas ir Ilgaamžiškumas
Apskritai, VW Golf 4 yra laikomas patikimu automobiliu, ypač jei jis tinkamai prižiūrimas. Dyzeliniai varikliai, ypač 1.9 TDI, dažnai giriami už savo ilgaamžiškumą ir ekonomiškumą. Tačiau, kaip ir bet kuris senesnis automobilis, Golf 4 gali turėti problemų, susijusių su susidėvėjimu ir korozija. Todėl, perkant naudotą Golf 4, svarbu atidžiai patikrinti automobilio būklę ir techninę istoriją.
Alternatyvūs Variantai ir Konkurentai
VW Golf 4 konkurentai tuo metu buvo tokie automobiliai kaip Opel Astra, Ford Focus, Renault Megane ir Peugeot 307. Kiekvienas iš šių automobilių turėjo savo privalumų ir trūkumų, todėl pasirinkimas priklausė nuo individualių poreikių ir prioritetų.
Išvados
VW Golf 4 išlieka populiariu pasirinkimu naudotų automobilių rinkoje dėl savo patikimumo, praktiškumo ir plataus variklių pasirinkimo. Nors jis nėra be trūkumų, tinkamai prižiūrimas Golf 4 gali tarnauti ilgai ir patikimai. Renkantis Golf 4, svarbu atsižvelgti į savo poreikius ir biudžetą, taip pat atidžiai patikrinti automobilio būklę prieš perkant.
Tags:
Panašūs įrašai:
- VW Golf 4 lieti ratlankiai R15: Geriausi pasiūlymai ir kaip išsirinkti?
- VW Golf 5 ratlankių išmatavimai: viskas, ką reikia žinoti perkant
- VW Golf 5 veidrodėlio posūkis: keitimas, remontas ir patarimai
- Viskas, ką turite žinoti apie Paskutinis Skambutis automobilius
- Naudoti automobiliai su automatine pavarų dėže: patikimi ir komfortiški variantai