Toyota Corolla vardas automobilių pasaulyje yra tapęs beveik sinonimu patikimumui, praktiškumui ir prieinamumui. Tačiau naujausios kartos Corolla, ypač atnaujinti 2023-2025 metų modeliai, siekia peržengti šiuos stereotipus, siūlydama ne tik tradicines vertybes, bet ir gerokai patrauklesnį dizainą, pažangesnes technologijas bei rafinuotesnę vairavimo patirtį. Šiame straipsnyje gilinamasi į įvairius naujosios Corolla aspektus, pradedant nuo specifinių detalių ir baigiant bendresniu kontekstu, siekiant pateikti kuo išsamesnį vaizdą.
Naujausi Atnaujinimai ir Kėbulo Tipai: Dėmesys Detalėms
Toyota nuolat tobulina savo bestselerį, o pastarieji metai nebuvo išimtis. Atnaujinimai palietė tiek išorę, tiek vidų, tiek technologijas, siekiant išlaikyti modelio konkurencingumą itin prisotintame kompaktiškų automobilių segmente. Vienas svarbių akcentų – didesnis dėmesys tvarumui, kuris atsispindi naujų, aukštos kokybės apdailos medžiagų ir apmušalų naudojime.
Stiliaus Evoliucija ir Tvarumo Akcentai (2023-2025 m. modeliai)
Naujausi Corolla modeliai pasižymi subtiliais, bet pastebimais dizaino pakeitimais. Atnaujintos radiatoriaus grotelės, priekinių ir galinių žibintų dizainas suteikia automobiliui modernesnę ir šiek tiek agresyvesnę išvaizdą, ypač sportiškesnėse SE ir XSE komplektacijose ar specialioje „Nightshade Edition“ versijoje (kuri periodiškai pasirodo JAV rinkoje). Svarbu paminėti, kad vidutinės komplektacijos („Mid grade“) hečbeko ir universalo („Touring Sports“) modeliuose pradėti naudoti nauji apmušalai, pagaminti iš perdirbtų audinių. Tai rodo Toyota įsipareigojimą mažinti poveikį aplinkai, neaukojant kokybės ar estetikos pojūčio. Šie pokyčiai, nors ir nedideli, prisideda prie bendro automobilio patrauklumo ir atliepia augančius vartotojų lūkesčius dėl ekologiškesnių sprendimų.
Sedanas: Klasika su Moderniu Veidu
Toyota Corolla Sedanas išlieka populiariausiu pasirinkimu daugelyje rinkų. Jo dizainas tapo aptakesnis ir elegantiškesnis, palyginti su ankstesnėmis kartomis. Nors sedanas tradiciškai orientuotas į praktiškumą ir komfortą, naujausios kartos modelis, pastatytas ant TNGA (Toyota New Global Architecture) platformos, siūlo ir geresnes valdymo savybes. Jis puikiai tinka tiems, kas ieško patikimo, ekonomiško ir pakankamai erdvaus automobilio kasdienėms kelionėms ar nedidelei šeimai. Bagažinės tūris (apie 371 litrą, priklausomai nuo rinkos ir komplektacijos) yra adekvatus šiai klasei, nors kai kurie konkurentai gali pasiūlyti šiek tiek daugiau erdvės.
Hečbekas: Dinamika Jaunatviškam Pirkėjui
Toyota Corolla Hečbekas yra akivaizdžiai orientuotas į jaunesnę auditoriją arba tuos, kurie vertina sportiškesnį stilių ir dinamiškesnį vairavimą. Jo dizainas yra veržlesnis, su trumpesne galine iškyša ir agresyvesnėmis linijomis. Dėl kompaktiškesnių matmenų ir dažnai standesnės pakabos (ypač sportiškesnėse versijose), hečbekas mieste jaučiasi judresnis. Tačiau jo praktiškumas šiek tiek nukenčia – erdvė gale sėdintiems keleiviams yra mažesnė nei sedane, o bagažinės tūris (apie 504 litrus iki lubų, bet gerokai mažiau iki palangės) taip pat ribotesnis, nors ir lankstesnis dėl nulenkiamos galinės sėdynės. Hečbekas dažnai komplektuojamas su galingesniais varikliais, įskaitant 2.0 litrų hibridinę jėgainę, pabrėžiant jo sportiškesnį charakterį.
Touring Sports (Universalas): Praktškumas Erdvės Ieškantiems
Toyota Corolla Touring Sports (kai kuriose rinkose tiesiog Universalas) yra praktiškiausias pasirinkimas šeimoms ar tiems, kam reikia maksimalios erdvės kroviniams. Jis sujungia sedano komfortą ir ilgesnę ratų bazę su gerokai talpesne bagažine (apie 596 litrus, nulenkus sėdynes – dar daugiau). Universalas išlaiko modernų Corolla dizainą, tačiau jo siluetas yra labiau orientuotas į funkcionalumą. Kaip ir kiti kėbulo tipai, jis naudojasi TNGA platformos privalumais, užtikrindamas gerą komforto ir valdymo balansą. Touring Sports dažnai siūlomas su tomis pačiomis hibridinėmis jėgainėmis kaip ir sedanas bei hečbekas, todėl išlieka ekonomiškas pasirinkimas net ir esant didesniems gabaritams.
Salono Ergonomika, Technologijos ir Kokybė
Viduje naujoji Corolla žengė didelį žingsnį į priekį, palyginti su ankstesnėmis kartomis. Dėmesys skirtas ne tik vizualiam patrauklumui, bet ir funkcionalumui bei naudojamų medžiagų kokybei.
Medžiagos ir Surinkimo Kokybė: Žingsnis Link Premium?
Nors Corolla išlieka masinės gamybos automobiliu, interjero medžiagos tapo malonesnės liesti, o surinkimo kokybė tradiciškai aukšta. Daugelyje vietų naudojamas minkštas plastikas, o aukštesnėse komplektacijose galima rasti odos ar kokybiško audinio apmušalus, įskaitant minėtus perdirbtus audinius. Ergonomika gerai apgalvota – visi pagrindiniai valdikliai lengvai pasiekiami, o prietaisų skydelis aiškus ir informatyvus. Kai kuriose versijose montuojamas skaitmeninis prietaisų skydelis suteikia modernumo pojūtį. Vis dėlto, kai kurie kritikai pastebi, kad lyginant su kai kuriais konkurentais (pvz., Mazda3), Corolla interjeras vis dar gali atrodyti šiek tiek konservatyvus ar stokojantis prabangos įspūdžio.
Informacinė Sistema ir Ryšys: Skaitmeninė Integracija
Technologijų srityje Corolla neatsilieka. Dauguma naujausių modelių turi modernią multimedijos sistemą su lietimui jautriu ekranu (paprastai 8 colių, aukštesnėse komplektacijose gali būti ir didesnis, pvz., 10.5 colio Toyota Smart Connect sistema). Sistema palaikoApple CarPlay irAndroid Auto sąsajas (dažnai belaides), leidžiančias lengvai integruoti išmanųjį telefoną. Aukštesnėse komplektacijose siūloma navigacija, balso valdymas, o „Toyota Smart Connect“ suteikia prieigą prie debesijos paslaugų, realaus laiko eismo informacijos ir galimybę atnaujinti programinę įrangą nuotoliniu būdu (OTA - Over-The-Air). Garso sistema, priklausomai nuo komplektacijos, gali būti standartinė arba aukščiausios klasės JBL sistema.
Praktiškumas ir Erdvė: Kiekvienam Kėbului Savi Privalumai
Kaip minėta, erdvė skiriasi priklausomai nuo kėbulo tipo. Sedanas siūlo daugiausiai erdvės gale sėdintiems keleiviams kojoms, todėl yra komfortiškiausias ilgesnėse kelionėse keturiems suaugusiems. Hečbekas šioje srityje nusileidžia, tačiau jo bagažinė lankstesnė. Touring Sports universalas yra aiškus lyderis pagal krovinių erdvę. Visuose modeliuose yra pakankamai dėtuvių smulkiems daiktams, puodelių laikiklių. Svarbu atkreipti dėmesį, kad hibridinėse versijose baterija sumontuota po galine sėdyne, todėl bagažinės tūris (palyginti su ne hibridinėmis versijomis, jei tokios siūlomos) praktiškai nesumažėja, kas yra didelis privalumas.
Variklių Gama ir Efektyvumas: Hibridų Dominavimas
Vienas stipriausių naujosios Corolla kozirių – itin efektyvios hibridinės pavaros. Toyota yra hibridinių technologijų pionierė ir lyderė, o naujausios kartos Corolla modeliuose montuojama jau penktos kartos hibridinė sistema.
Penktos Kartos Hibridinė Sistema: Efektyvumo Viršūnė
Naujausia hibridinė sistema tapo dar efektyvesnė, kompaktiškesnė ir malonesnė vairuoti. Ji pasižymi greitesne reakcija į akceleratoriaus paspaudimą ir sklandesniu veikimu. Pagrindiniai hibridiniai variantai Europos rinkoje yra du:
1.8l Hibridas: Subalansuotas Pasirinkimas
Ši sistema su 1.8 litro benzininiu varikliu ir elektros motoru generuoja apie140 AG bendrą sistemos galią. Tai populiariausias pasirinkimas, siūlantis puikų balansą tarp pakankamos galios kasdieniam važinėjimui ir išskirtinio ekonomiškumo. Degalų sąnaudos mišriu režimu dažnai siekia vos 4.5-5.0 l/100 km (pagal WLTP), o mieste gali būti dar mažesnės dėl dažnesnio važiavimo vien elektra. Ši versija puikiai tinka tiems, kam prioritetas yra mažos eksploatacinės išlaidos ir komfortiškas važiavimas.
2.0l Hibridas: Daugiau Galios, Išlaikant Efektyvumą
Galingesnė 2.0 litrų hibridinė sistema siūlo pastebimai daugiau dinamikos – jos bendra galia siekia apie196 AG. Šis variantas suteikia daugiau pasitikėjimo lenkiant ar važiuojant greitkeliu, tačiau išlieka labai ekonomiškas. Degalų sąnaudos tik šiek tiek didesnės nei 1.8l versijos, dažniausiai svyruoja apie 5.0-5.5 l/100 km. Ši jėgainė dažniau siūloma hečbeko ir aukštesnių komplektacijų sedano bei universalo modeliuose, pabrėžiant jų dinamiškesnį potencialą.
Svarbus privalumas: Kai kuriose rinkose hibridinės versijos (ypač su 1.8l varikliu) gali būti komplektuojamos suAWD-i (intelligent All-Wheel Drive) sistema. Tai elektrinė visų varančiųjų ratų sistema, kur papildomas nedidelis elektros variklis suka galinius ratus, pagerindamas sukibimą prastomis oro sąlygomis ar važiuojant slidžia kelio danga. Tai nėra nuolatinė visų ratų pavara, skirta bekelei, bet ji suteikia papildomo saugumo ir stabilumo.
Tradiciniai Benzininiai Varikliai: Alternatyva Vis Dar Egzistuoja?
Nors hibridai dominuoja, kai kuriose rinkose (ypač už Europos ribų) Corolla vis dar siūloma su tradiciniais benzininiais varikliais. Pavyzdžiui, JAV rinkoje buvo populiarus 2.0 litrų „Dynamic Force“ variklis, generuojantis apie 169 AG. Senesniuose ar baziniuose modeliuose dar buvo galima rasti ir 1.8 litro benzininį variklį (apie 139 AG). Šie varikliai yra patikimi ir pakankamai ekonomiški, tačiau pagal degalų sąnaudas ir važiavimo sklandumą mieste jie nusileidžia hibridinėms versijoms. Europoje tendencija aiški – ne hibridinių versijų lieka vis mažiau arba jos visai išnyksta dėl griežtėjančių emisijų standartų.
Vairavimo Savybės ir Komfortas: TNGA Platformos Įtaka
Perėjimas prie TNGA platformos buvo vienas reikšmingiausių pokyčių naujosios kartos Corolla modelyje. Ši moderni architektūra leido ne tik pagerinti saugumą ir suteikti daugiau dizaino laisvės, bet ir iš esmės pakeitė automobilio elgesį kelyje.
Valdymas ir Pakaba: Nuo Komforto iki Santūraus Dinamiškumo
TNGA platforma pasižymi žemesniu svorio centru ir didesniu kėbulo standumu. Tai leidžia pakabai (priekyje MacPherson, gale – daugiasvirtė, kas yra didelis privalumas šioje klasėje) efektyviau susidoroti su kelio nelygumais ir užtikrinti geresnį valdymą posūkiuose. Naujoji Corolla vairuojama tiksliau ir maloniau nei jos pirmtakės. Ji nėra sportinis automobilis, tačiau suteikia pakankamai pasitikėjimo ir stabilumo jausmo net ir važiuojant dinamiškiau. Skirtingi kėbulo tipai ir komplektacijos gali turėti šiek tiek skirtingus pakabos nustatymus – pavyzdžiui, hečbekas ar SE/XSE versijos gali būti standesnės, orientuotos į sportiškesnį pojūtį, o sedanas ir LE/XLE versijos – labiau į komfortą.
Akceleracija ir Galia: Realūs Pojūčiai
Hibridinės versijos, ypač 2.0l, siūlo pakankamai gerą įsibėgėjimą kasdienėms situacijoms. Elektros motoro pagalba užtikrina greitą reakciją pajudant iš vietos ir sklandų galios tiekimą. Nors CVT tipo transmisija (e-CVT hibriduose) kartais kritikuojama dėl monotoniško garso esant intensyviam akceleravimui, penktos kartos sistemoje šis efektas sumažintas, o variklio sūkiai labiau susieti su greičio didėjimu. 1.8l hibridas yra visiškai adekvatus ramiam ar vidutiniškai dinamiškam vairavimui, o 2.0l hibridas suteikia pastebimai daugiau entuziazmo. Tradiciniai benzininiai varikliai (jei yra) siūlo labiau įprastą galios pojūtį, tačiau gali reikalauti aukštesnių sūkių norint išgauti maksimalią galią.
Važiavimo Komfortas ir Triukšmo Izoliacija
Komfortas yra viena iš stipriųjų Corolla pusių. Daugiasvirtė galinė pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, todėl važiavimas yra pakankamai minkštas ir stabilus net ir prastesniais keliais. Triukšmo izoliacija taip pat pagerėjo, palyginti su ankstesnėmis kartomis, ypač važiuojant pastoviu greičiu. Hibridinėse versijose važiavimas mieste yra ypač tylus, nes dažnai naudojamas tik elektros variklis. Važiuojant didesniu greičiu, vėjo ir padangų keliamas triukšmas gali tapti labiau girdimas, tačiau jis išlieka priimtino lygio šioje automobilių klasėje.
Saugumas: Toyota Safety Sense Šerdis
Toyota tradiciškai skiria didelį dėmesį saugumui, o naujoji Corolla nėra išimtis. Ji aprūpinta naujausiaToyota Safety Sense (TSS) aktyviųjų saugos sistemų paketo versija (dažniausiai TSS 3.0 arba naujesne), kuri yra standartinė įranga daugelyje komplektacijų.
Aktyviosios Saugos Sistemos (TSS): Detalus Žvilgsnis
TSS paketas apima daugybę funkcijų, skirtų padėti vairuotojui išvengti avarijų arba sumažinti jų pasekmes:
- Pre-Collision System (PCS) su pėsčiųjų, dviratininkų ir (naujesnėse versijose) motociklininkų aptikimu: Sistema įspėja vairuotoją apie galimą susidūrimą ir, jei vairuotojas nereaguoja, gali automatiškai stabdyti automobilį. Ji taip pat veikia sankryžose, padėdama išvengti susidūrimų sukant.
- Lane Trace Assist (LTA) / Lane Keeping Assist (LKA): Padeda išlaikyti automobilį eismo juostos centre, švelniai koreguodama vairą.
- Full-Range Adaptive Cruise Control (ACC): Adaptyvi greičio palaikymo sistema, veikianti visame greičio diapazone (nuo 0 km/h), automatiškai palaikanti atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio.
- Road Sign Assist (RSA): Atpažįsta kelio ženklus (pvz., greičio ribojimus, draudžiamuosius ženklus) ir pateikia informaciją prietaisų skydelyje.
- Automatic High Beam (AHB): Automatiškai perjungia tolimąsias ir artimąsias šviesas, atsižvelgiant į aplinkos apšvietimą ir kitus eismo dalyvius.
- (Papildomai) Blind Spot Monitor (BSM) su Rear Cross Traffic Alert (RCTA): Stebi akląsias zonas ir įspėja apie automobilius jose, taip pat įspėja apie artėjančius automobilius važiuojant atbuline eiga iš stovėjimo vietos.
- (Papildomai) Safe Exit Assist (SEA): Įspėja keleivius, jei atidarant duris iš galo artėja dviratininkas ar kitas automobilis.
Naujausios TSS versijos pasižymi patobulintais jutikliais (kameromis ir radarais) su platesniu matymo lauku ir geresniu atpažinimu, todėl sistemos veikia efektyviau ir sklandžiau.
Pasyvusis Saugumas ir Struktūrinis Tvirumas
TNGA platforma užtikrina ne tik geresnes vairavimo savybes, bet ir aukštą pasyviojo saugumo lygį dėl didesnio kėbulo standumo ir efektyvesnio smūgio energijos sugėrimo. Automobilyje montuojama daugybė oro pagalvių (priekinės, šoninės, užuolaidinės, vairuotojo kelių), o konstrukcijoje naudojamas didelio atsparumo plienas. Corolla reguliariai gauna aukštus įvertinimus nepriklausomų saugumo bandymų organizacijų (pvz., Euro NCAP, IIHS) atliekamuose testuose.
Toyota Corolla Rinkos Kontekste: Konkurencija ir Vartotojai
Toyota Corolla yra pasaulinis fenomenas, vienas perkamiausių automobilių istorijoje. Tačiau ji veikia itin konkurencingame segmente, kur pirkėjai turi platų pasirinkimą.
Pagrindiniai Konkurentai: Kaip Corolla Išsiskiria?
Pagrindiniai Corolla konkurentai yra tokie modeliai kaipHonda Civic,Mazda3,Hyundai Elantra (ir i30 Europoje),Kia Ceed/Forte,Volkswagen Golf/Jetta,Škoda Octavia. Lyginant su jais, Corolla stipriosios pusės yra:
- Patikimumas ir ilgaamžiškumas: Tai legendinė Corolla savybė, paremta dešimtmečių patirtimi ir aukštais gamybos standartais.
- Hibridinės technologijos: Toyota turi didžiausią patirtį ir siūlo itin efektyvias bei išbandytas hibridines sistemas. Daugelis konkurentų tik neseniai pradėjo siūlyti panašias technologijas arba jų hibridai nėra tokie efektyvūs.
- Aukšta išliekamoji vertė: Dėl patikimumo ir populiarumo Corolla gerai išlaiko vertę antrinėje rinkoje.
- Standartinė saugos įranga: Gausus Toyota Safety Sense paketas dažnai yra standartinėje įrangoje, kai konkurentai panašias sistemas siūlo už papildomą kainą arba tik aukštesnėse komplektacijose.
Tačiau kai kuriose srityse konkurentai gali turėti pranašumų:
- Vairavimo malonumas: Nors naujoji Corolla vairuojama gerokai smagiau nei anksčiau, tokie modeliai kaip Mazda3 ar Honda Civic dažnai vertinami kaip suteikiantys daugiau vairuotojo įsitraukimo.
- Interjero dizainas ir medžiagos: Kai kurie konkurentai (pvz., Mazda3, VW Golf) gali pasiūlyti prabangesnį ar modernesnį interjero dizainą ir aukštesnės kokybės medžiagas (ypač aukštesnėse komplektacijose).
- Galingesni ne hibridiniai varikliai: Tiems, kas ieško daugiau galios be hibridinės sistemos, kai kurie konkurentai siūlo galingesnius turbobenzininius variklius.
Tikslinė Auditorija: Kam Skirtas Šis Automobilis?
Naujoji Corolla yra universalus automobilis, tinkantis labai plačiam pirkėjų ratui. Tai gali būti:
- Kasdieniai važinėtojai: Vertinantys ekonomiškumą, patikimumą ir komfortą kelionėse į darbą.
- Mažos šeimos: Ieškančios praktiško, saugaus ir nebrangiai išlaikomo automobilio (ypač sedanas ir universalas).
- Pirmą automobilį perkantys jauni vairuotojai: Dėl saugumo įrangos, patikimumo ir prieinamos kainos (ypač bazinių versijų ar naudotų modelių).
- Įmonių automobilių parkai: Dėl mažų eksploatacinių sąnaudų (ypač hibridų) ir aukštos išliekamosios vertės.
- Ekologiškai sąmoningi pirkėjai: Besirenkantys hibridines versijas dėl mažesnių CO2 emisijų ir degalų sąnaudų.
Skirtingi kėbulo tipai leidžia dar labiau pritaikyti automobilį prie specifinių poreikių – nuo stilingo hečbeko jaunimui iki itin talpaus universalo šeimai.
Kainodara, Vertė ir Išliekamoji Vertė
Toyota Corolla kainos paprastai yra konkurencingos savo segmente. Nors ji gali būti šiek tiek brangesnė už kai kuriuos Korėjos konkurentus, jos siūloma vertė yra labai aukšta, ypač atsižvelgiant į standartinę saugos įrangą, hibridinių versijų ekonomiškumą ir bendras eksploatacines išlaidas. Mažos degalų sąnaudos, nedideli priežiūros kaštai ir, svarbiausia, aukšta išliekamoji vertė daro Corolla finansiškai patraukliu pasirinkimu ilguoju laikotarpiu. Tai reiškia, kad parduodant automobilį po kelių metų, savininkas praras mažiau pinigų, palyginti su daugeliu konkurentų.
Corolla Istorinis Palikimas ir Evoliucija
Kalbėti apie naująją Corolla neįmanoma nepaminėjus jos turtingos istorijos. Nuo pat pirmojo modelio pasirodymo 1966 metais, Corolla tapo automobilių pramonės ikona.
Ilgametės Sėkmės Priežastys: Patikimumas Kaip Pagrindas
Corolla sėkmę lėmė keli pagrindiniai veiksniai. Pirmiausia – legendinispatikimumas. Toyota nuo pat pradžių taikė griežtus kokybės kontrolės standartus (vėliau išsivysčiusius į Toyota Production System ir Kaizen filosofiją), kurie užtikrino, kad Corolla būtų vienas iš patvariausių automobilių rinkoje. Antra –prieinamumas irekonomiškumas. Corolla visada buvo kuriama kaip automobilis masėms – nebrangus įsigyti ir pigus eksploatuoti. Trečia –prisitaikymas. Per daugiau nei 50 metų ir 12 kartų Corolla nuolat evoliucionavo, prisitaikydama prie besikeičiančių vartotojų poreikių ir technologijų pažangos, siūlydama įvairius kėbulo tipus, variklius ir įrangos lygius.
Dabartinės Kartos (E210) Filosofija: Daugiau Nei Tik Transporto Priemonė
Dvyliktoji Corolla karta (E210), pristatyta apie 2018-2019 metus, žymi reikšmingą posūkį modelio filosofijoje. Nors pamatinės vertybės – patikimumas ir ekonomiškumas – išliko, Toyota aiškiai siekė padaryti Corolla patrauklesnę emociškai. Tai pasireiškė per:
- Išraiškingesnį dizainą: Automobilis tapo vizualiai dinamiškesnis ir stilingesnis.
- Geresnes vairavimo savybes: TNGA platforma suteikė daugiau vairavimo malonumo ir komforto.
- Modernias technologijas: Pažangi multimedija, skaitmeniniai prietaisų skydeliai ir naujausios saugos sistemos.
- Hibridų prioritetizavimą: Stiprus fokusas į efektyvias ir ekologiškas hibridines pavaras.
Ši karta siekia įrodyti, kad praktiškas ir patikimas automobilis nebūtinai turi būti nuobodus. Ji bando mesti iššūkį nusistovėjusiam "transporto priemonės nuo taško A iki taško B" įvaizdžiui.
Toyota Įsipareigojimas Kokybei ir Tvarumui
Naujoji Corolla puikiai atspindi bendrą Toyota strategiją. Įsipareigojimas kokybei matomas ne tik surinkimo preciziškume, bet ir nuolatiniame technologijų tobulinime (Kaizen). Hibridinių technologijų lyderystė rodo ilgalaikį įsipareigojimą mažinti automobilių poveikį aplinkai. Pastangos naudoti perdirbtas medžiagas interjere yra dar vienas žingsnis tvarumo link. Corolla, būdama masiniu produktu, tampa svarbiu įrankiu įgyvendinant šiuos Toyota tikslus pasauliniu mastu.
Apibendrinant galima teigti, kad naujoji Toyota Corolla išlieka ištikima savo pamatiniams principams – patikimumui, ekonomiškumui ir praktiškumui. Tačiau ji sėkmingai evoliucionavo, tapdama gerokai stilingesniu, technologiškai pažangesniu ir maloniau vairuojamu automobiliu. Platus kėbulo tipų ir itin efektyvių hibridinių jėgainių pasirinkimas, kartu su aukščiausio lygio saugos įranga, leidžia Corolla išlikti vienu stipriausių žaidėjų savo klasėje ir patraukliu pasirinkimu labai įvairiems pirkėjams.
Tags: #Oro
Panašūs įrašai:
- Naujoji Škoda Octavia: apžvalga, specifikacijos ir kainos
- Volvo servisas Naujojoje Vilnioje: adresai, kontaktai ir paslaugos
- Naujoji Ford Kuga atsiliepimai: ar verta pirkti?
- Kaip užsisakyti vairuotojo kortelę: žingsnis po žingsnio instrukcija
- Lengvųjų automobilių techninės apžiūros periodiškumas: kada reikia tikrintis?