Volkswagen Amarok, Vokietijos automobilių gamintojo žingsnis į konkurencingą pikapų segmentą, sukėlė nemažai diskusijų nuo pat jo debiuto. Tai automobilis, bandantis suderinti darbinio arklio potencialą su kasdieniam naudojimui tinkamu komfortu ir Volkswagen markei būdinga kokybės jausmu. Tačiau kaip šis derinys atrodo praktikoje? Gilinsimės į specifinius Amarok aspektus, pradedant nuo jo širdies – variklių – ir palaipsniui pereinant prie bendresnių eksploatacijos ypatumų, patikimumo klausimų ir vietos rinkoje.

Variklių Gama: Širdis ir Achilo Kulnas

Pirmoji Volkswagen Amarok karta, gaminta maždaug nuo 2010 iki 2022 metų (su atnaujinimu apie 2016 m.), didžiąja dalimi rėmėsi2.0 litro TDI dyzeliniais varikliais. Šis sprendimas, nors ir atrodė logiškas dėl tuo metu Europoje vyravusių tendencijų ir siekio mažinti degalų sąnaudas bei CO2 emisijas, ilgainiui tapo vienu kontroversiškiausių Amarok aspektų.

2.0 TDI Varikliai: Efektyvumas ir Problemos

Pradžioje buvo siūlomi keli 2.0 TDI variantai:

  • Silpnesnioji versija: Paprastai turėjusi apie 90 kW (122 AG) arba vėliau apie 103 kW (140 AG), su viena turbina (kintamos geometrijos). Šis variklis pasižymėjo pakankamu sukimo momentu (apie 340 Nm) žemomis apsukomis, tačiau daugeliui vartotojų, ypač naudojantiems pikapą pagal paskirtį – kroviniams vežti ar priekaboms tempti – galios trūko.
  • Galingesnioji Bi-Turbo versija: Šis variantas, turėjęs 120 kW (163 AG) arba vėliau 132 kW (180 AG), naudojo dviejų turbinų sistemą (mažą ir didelę), kad užtikrintų geresnį galios paskirstymą per visą sūkių diapazoną ir didesnį sukimo momentą (apie 400-420 Nm). Būtent ši versija buvo populiaresnė, tačiau kartu tapo ir pagrindiniu galvos skausmu daugeliui savininkų.

Patikimumo aspektai: Nors popieriuje 2.0 TDI atrodė modernus ir efektyvus, praktikoje jis susidūrė su nemažai problemų. Dažniausiai minimi gedimai apima:

  • EGR vožtuvo problemos: Kaip ir daugelyje modernių dyzelinių variklių, EGR sistema linkusi užsiteršti, ypač važinėjant trumpais atstumais mieste. Tai gali lemti netolygų variklio darbą, galios praradimą, padidėjusias emisijas.
  • DPF kietųjų dalelių filtro bėdos: Regeneracijos procesas ne visada vykdavo sklandžiai, ypač jei automobilis daugiausiai eksploatuojamas mieste. Užsikimšęs filtras reiškia priverstinę regeneraciją servise arba brangų keitimą.
  • Bi-Turbo sistemos jautrumas: Dviejų turbinų sistema yra sudėtingesnė nei vienguba. Pasitaikė atvejų, kai turbinos sugesdavo anksčiau laiko, ypač jei nebuvo griežtai laikomasi alyvos keitimo intervalų ar naudota nekokybiška alyva. Taip pat pasitaikydavo problemų su turbinų valdymo sistema.
  • Paskirstymo diržo keitimas: Nors tai planinė priežiūra, 2.0 TDI varikliuose ji yra gana sudėtinga ir brangi procedūra. Gamintojo nurodytų intervalų praleidimas gali baigtis katastrofišku variklio gedimu.
  • Bendras resurso klausimas: Lyginant su didesnio darbinio tūrio varikliais, montuojamais konkurentų pikapuose (pvz., Toyota Hilux 2.4, 2.8 ar 3.0 litro), 2.0 litro agregatas, ypač Bi-Turbo versija, dirba arčiau savo galimybių ribos, kas teoriškai gali lemti trumpesnį tarnavimo laiką esant didelėms apkrovoms. Daugelis savininkų skundėsi, jog variklis tiesiog per mažas tokio dydžio ir masės automobiliui, ypač pilnai pakrautam.

Reikia pabrėžti, kad ne visi 2.0 TDI varikliai buvo problemiški, o tinkama ir laiku atliekama priežiūra galėjo žymiai prailginti jų tarnavimo laiką. Tačiau bendra reputacija šių variklių patikimumo kontekste liko gana prasta.

3.0 V6 TDI Variklis: Galios ir Patikimumo Šuolis

Reaguodamas į kritiką dėl 2.0 TDI variklių ir siekdamas įsitvirtinti aukštesnės klasės pikapų segmente, Volkswagen maždaug 2016 metais atnaujino Amarok, pasiūlydamas3.0 litro V6 TDI dyzelinį variklį. Tai buvo tas pats variklis, kuris sėkmingai naudotas Touareg ir Audi modeliuose (pvz., Q7).

Šis variklis buvo siūlomas kelių galios lygių:

  • Pradinės versijos (pvz., 120 kW/163 AG, 150 kW/204 AG)
  • Populiariausios versijos (165 kW/224 AG)
  • Galingiausios versijos (190 kW/258 AG su "overboost" funkcija iki 200 kW/272 AG)

Privalumai:

  • Galia ir sukimo momentas: V6 variklis suteikė Amarok visiškai kitokį charakterį. Net ir silpnesnės versijos pasižymėjo įspūdingu sukimo momentu (virš 500 Nm, galingiausios – 580 Nm) jau nuo žemų sūkių. Tai užtikrino lengvą pagreitį, užtikrintą važiavimą su kroviniu ar priekaba ir bendrą galios rezervo jausmą.
  • Sklandus darbas ir komfortas: V6 variklis dirbo kur kas tyliau ir tolygiau nei 2.0 TDI. Vibracijų lygis salone buvo žymiai mažesnis, priartinant Amarok prie komfortiškesnių SUV automobilių.
  • Patikimumas: Nors tai taip pat modernus dyzelinis variklis su EGR, DPF ir AdBlue sistemomis, jo reputacija patikimumo prasme yra žymiai geresnė nei 2.0 TDI. Didesnis darbinis tūris reiškia, kad variklis dirba mažiau įtemptai, o pati konstrukcija laikoma tvirtesne.

Galimi trūkumai ir ypatumai:

  • AdBlue sistemos problemos: Kaip ir daugelyje modernių dyzelių su SCR (selektyvios katalitinės redukcijos) sistema, gali pasitaikyti problemų su AdBlue siurbliais, purkštukais ar davikliais. Šios sistemos remontas gali būti brangus.
  • Aukštesnė kaina ir eksploatacijos kaštai: Modeliai su V6 varikliu buvo ir yra brangesni tiek įsigyti, tiek išlaikyti (didesnės degalų sąnaudos, brangesnė priežiūra nei 2.0 TDI).
  • Sudėtingesnė priežiūra: Dėl V6 konfigūracijos kai kurie darbai (pvz., priėjimas prie tam tikrų komponentų) gali būti sudėtingesni ir brangesni nei keturių cilindrų variklyje.

Apibendrinant variklių temą, akivaizdu, kad 3.0 V6 TDI yra kur kas geidžiamesnis ir patikimesnis pasirinkimas, pavertęs Amarok vienu galingiausių ir komfortiškiausių pikapų savo klasėje. Tuo tarpu 2.0 TDI, ypač Bi-Turbo, reikalauja atidesnės patikros prieš perkant ir kruopštesnės priežiūros eksploatuojant.

Transmisija ir Pavara: Skirtingi Poreikiai – Skirtingi Sprendimai

Volkswagen Amarok buvo siūlomas su keliomis transmisijos ir pavaros konfigūracijomis, pritaikytomis skirtingiems vairuotojų poreikiams ir eksploatavimo sąlygoms.

Pavarų Dėžės

  • 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė: Dažniausiai komplektuota su 2.0 TDI varikliais ir prijungiama visų ratų pavara (selectable 4MOTION). Tai patikimas, klasikinis sprendimas, vertinamas tų, kurie mėgsta patys kontroliuoti pavaras, ypač bekelėje ar tempiant sunkias priekabas. Sankabos resursas priklauso nuo eksploatavimo sąlygų, tačiau didelių nusiskundimų dėl pačios dėžės patikimumo nėra.
  • 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė (ZF 8HP): Ši transmisija buvo siūloma su galingesniais 2.0 TDI (180 AG) ir visais 3.0 V6 TDI variantais. Tai labai sėkminga ir plačiai automobilių industrijoje naudojama ZF gamybos pavarų dėžė, pasižyminti sklandžiu ir greitu pavarų perjungimu bei prisidedanti prie komfortiško važiavimo. Ji paprastai buvo komplektuojama su nuolatine visų ratų pavara (permanent 4MOTION). Kalbant apie patikimumą, ZF 8HP laikoma labai patikima, su sąlyga, kad laiku keičiama alyva ir filtras (gamintojas kartais teigia, kad alyva nekeičiama visą tarnavimo laiką, tačiau specialistai rekomenduoja tai daryti kas 80 000 - 120 000 km, ypač jei automobilis eksploatuojamas sunkiomis sąlygomis).

Visų Ratų Pavara (4MOTION)

Amarok išsiskyrė tuo, kad siūlė dvi skirtingas 4MOTION sistemas:

  • Prijungiama (Selectable) 4MOTION: Ši sistema, dažniausiai derinama su mechanine pavarų dėže, leidžia vairuotojui pasirinkti važiavimo režimą: 2H (varomi tik galiniai ratai, skirta važiuoti geru keliu), 4H (keturi varomi ratai aukštesne pavara, skirta slidžiai kelio dangai ar lengvai bekelei) ir 4L (keturi varomi ratai žemesne pavara, skirta sudėtingai bekelei, stačioms įkalnėms ar priekabos tempimui). Ši sistema turi tradicinę paskirstymo dėžę su pažeminta pavara, kas yra privalumas rimtoje bekelėje. Trūkumas – 4H režimo negalima naudoti ant sausos, sukibimą turinčios dangos, nes nėra centrinio diferencialo.
  • Nuolatinė (Permanent) 4MOTION: Ši sistema, paprastai derinama su automatine pavarų dėže (ypač su V6 varikliais), naudoja Torsen tipo centrinį diferencialą, kuris automatiškai paskirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašių pagal poreikį (paprastai santykiu 40:60). Tai užtikrina puikų stabilumą ir sukibimą bet kokiomis oro sąlygomis ant bet kokios dangos, įskaitant sausą asfaltą. Dauguma šios sistemos variantų neturėjo pažemintos pavaros (4L), tačiau automatinė pavarų dėžė su labai trumpa pirmąja pavara ir galingas V6 variklis iš dalies kompensuodavo šį trūkumą lengvesnėje bekelėje. Kai kurie modeliai turėjo galimybę blokuoti galinį diferencialą, kas pagerindavo pravažumą.

Pasirinkimas tarp šių dviejų sistemų priklauso nuo prioritetų: "selectable" sistema su pažeminta pavara yra pranašesnė rimtoje bekelėje, o "permanent" sistema su Torsen diferencialu suteikia daugiau komforto ir saugumo kasdien vairuojant įvairiomis sąlygomis.

Važiuoklė, Pakaba ir Vairavimas: Tarp Darbo ir Komforto

Volkswagen Amarok naudoja klasikinę pikapams rėminę konstrukciją, kuri užtikrina tvirtumą ir gebėjimą atlaikyti dideles apkrovas. Tačiau Volkswagen inžinieriai stengėsi suteikti Amarok kiek įmanoma daugiau lengviesiems automobiliams būdingo valdymo ir komforto.

Pakaba

  • Priekinė pakaba: Nepriklausoma, dvigubų skersinių svirčių konstrukcija (panaši į naudotą pirmojoje Touareg kartoje). Tai užtikrina geresnį valdymą ir komfortą kelyje, lyginant su kai kuriais konkurentais, turinčiais paprastesnes priekinės pakabos schemas.
  • Galinė pakaba: Priklausoma, su standžiu tiltu ir lakštinėmis lingėmis. Tai tradicinis ir tvirtas sprendimas pikapams, skirtas atlaikyti didelius krovinius. Amarok buvo siūlomas su dviejų tipų galinėmis lingėmis:
    • Komfortiškoji pakaba (2+1 lingė): Skirta mažesnei apkrovai (apie 850 kg), bet suteikianti geresnį važiavimo komfortą, ypač kai automobilis važiuoja tuščias.
    • Sustiprinta "Heavy Duty" pakaba (3+2 lingės): Skirta didesnei apkrovai (virš 1 tonos), tačiau važiavimas tuščiu automobiliu yra pastebimai kietesnis ir šokinėjantis.

Važiavimo savybės: Kelyje Amarok, ypač su V6 varikliu ir komfortiška pakaba, važiuoja stebėtinai stabiliai ir komfortiškai pikapui. Vairavimo sistema pakankamai informatyvi, o posūkiuose kėbulo svyravimai nėra pernelyg dideli. Vis dėlto, reikia nepamiršti, kad tai aukštas ir sunkus automobilis su aukštu svorio centru, todėl sportiškas vairavimas nėra jo stichija. Važiuojant tuščiu automobiliu, ypač su "Heavy Duty" pakaba, galinė dalis gali būti linkusi šokinėti ant nelygumų. Pakrovus bent kelis šimtus kilogramų į krovinių skyrių, važiavimas tampa žymiai stabilesnis ir komfortiškesnis.

Bekelės savybės: Dėl tvirtos rėminės konstrukcijos, pakankamos prošvaisos (apie 200-230 mm, priklausomai nuo versijos) ir efektyvių 4MOTION sistemų (ypač su pažeminta pavara ir/arba blokuojamu galiniu diferencialu), Amarok pasižymi geru pravažumu. Tačiau ilga ratų bazė ir dideli kėbulo iškyšuliai (ypač galinis) riboja jo galimybes labai sudėtingoje bekelėje, lyginant su kai kuriais labiau tam pritaikytais konkurentais. Elektroninės pagalbos sistemos (pvz., nusileidimo nuo kalno kontrolė) veikia efektyviai.

Interjeras ir Įranga: Funkcionalumas Prieš Prabangą

Volkswagen Amarok interjeras atspindi jo dvejopą paskirtį. Viena vertus, jis yra ergonomiškas, funkcionalus ir pagamintas iš tvirtų, lengvai valomų medžiagų, kaip ir tikimasi iš darbinio automobilio. Kita vertus, dizainas ir kai kurios detalės primena kitus Volkswagen lengvuosius automobilius, suteikiant solidumo jausmą.

Erdvė ir Komfortas

  • Priekinės sėdynės: Paprastai patogios, su pakankamu reguliavimo diapazonu, suteikiančios gerą atramą net ilgose kelionėse. Aukštesnėse komplektacijose galimos šildomos, odinės ar iš dalies odinės sėdynės.
  • Galinės sėdynės (Double Cab versijoje): Erdvė kojoms ir galvai gale yra pakankama vidutinio ūgio keleiviams, tačiau ne tokia dosni kaip kai kuriuose didesniuose amerikietiškuose pikapuose ar net erdvesniuose SUV. Sėdynės atlošas gana status, kas gali varginti ilgose kelionėse.
  • Medžiagų kokybė: Dominuoja kietas, bet tvirtas plastikas. Nors jis galbūt neatrodo taip prabangiai kaip lengvuosiuose VW modeliuose, jis yra atsparus įbrėžimams ir lengvai valomas – tai privalumas naudojant automobilį darbo tikslams. Surinkimo kokybė gera, didelių tarpų ar girgždesių paprastai nebūna.
  • Garso izoliacija: Ypač modeliuose su V6 varikliu, garso izoliacija yra gana gera pikapų standartais, leidžianti komfortiškai bendrauti ar klausytis muzikos net važiuojant didesniu greičiu.

Įranga ir Technologijos

Įrangos lygis labai priklauso nuo komplektacijos (pvz., Startline, Trendline, Highline, Aventura) ir pagaminimo metų.

  • Pagrindinės komplektacijos: Gali turėti tik būtiniausius dalykus – oro kondicionierių, paprastą radiją, elektrinius langus.
  • Aukštesnės komplektacijos: Gali pasiūlyti automatinę klimato kontrolę, daugiafunkcinį vairą, pastovaus greičio palaikymo sistemą (autopilotą), lietaus ir šviesos daviklius, geresnę audio sistemą, navigaciją (senesniuose modeliuose RNS315/510, vėliau modernesnės MIB sistemos su lietimui jautriu ekranu, Apple CarPlay/Android Auto palaikymu), parkavimo daviklius priekyje ir gale, galinio vaizdo kamerą, odinį saloną, biksenoninius ar LED žibintus (vėlesniuose modeliuose).

Nors Amarok niekada nesiūlė pačių naujausių technologinių inovacijų, kurios pirmiausia pasirodydavo lengvuosiuose VW modeliuose, aukštesnių komplektacijų įranga buvo pakankama komfortiškam kasdieniam naudojimui.

Praktiškumas: Krovinių Skyrius ir Tempimo Galimybės

Pikapo esmė – jo gebėjimas vežti krovinius ir tempti priekabas.

  • Krovinių skyrius (kėbulas): Amarok Double Cab versija išsiskyrė vienu plačiausių krovinių skyrių savo klasėje, leidžiančiu skersai pakrauti standartinį Euro padėklą (plotis tarp ratų arkų – apie 1222 mm). Krovinių skyriaus ilgis – apie 1555 mm, plotis – 1620 mm. Keliamoji galia svyruoja priklausomai nuo versijos ir pakabos tipo, nuo maždaug 850 kg iki daugiau nei 1100 kg. Galima įsigyti įvairių priedų: kėbulo dangčių, kietų stogų ("hardtop"), įdėklų ir kt.
  • Tempimo galia: Priklausomai nuo variklio ir pavaros tipo, Amarok gali tempti priekabą su stabdžiais, sveriančią nuo 2800 kg iki 3500 kg (pastarasis rodiklis būdingas galingiausioms V6 versijoms su automatine pavarų dėže). Tai konkurencingi rodikliai pikapų segmente.

Patikimumas ir Eksploatacijos Kaštai: Apibendrinimas

Kaip jau minėta anksčiau, Volkswagen Amarok patikimumo reputacija yra dvejopa ir labai priklauso nuo variklio tipo.

2.0 TDI varikliai (ypač Bi-Turbo 120 kW ir 132 kW) laikomi mažiau patikimais dėl EGR, DPF, turbinų ir paskirstymo diržo problemų. Jų remontas gali būti brangus, o gedimai pasitaiko dažniau nei norėtųsi.

3.0 V6 TDI varikliai laikomi žymiai patikimesniais ir tvirtesniais. Nors ir jie turi savo potencialių silpnų vietų (pvz., AdBlue sistema), rimti variklio gedimai yra retesni. Tačiau jų priežiūra ir remontas yra brangesni nei 2.0 TDI.

Kiti dažnesni gedimai ir problemos:

  • Važiuoklės elementai: Kaip ir bet kuriam sunkiam automobiliui, eksploatuojamam ir prastesniais keliais, gali tekti keisti stabilizatoriaus traukes, įvores, amortizatorius, rato guolius. Tačiau važiuoklė laikoma gana tvirta.
  • Elektronikos gedimai: Kartais pasitaiko smulkių elektronikos sutrikimų, susijusių su davikliais, laidynais ar valdymo blokais.
  • Kėbulo atsparumas korozijai: Nors bendrai Amarok kėbulas gerai apsaugotas nuo korozijos, reikėtų atkreipti dėmesį į potencialias vietas – slenksčius, ratų arkas, krovinių skyriaus kraštus, rėmą (ypač jei automobilis eksploatuotas druskinguose regionuose ar dažnai važinėta bekele).
  • Pavarų dėžės: Mechaninės dėžės patikimos. Automatinė ZF 8HP taip pat labai patikima, jei laiku keičiama alyva.

Eksploatacijos kaštai:

  • Degalų sąnaudos: 2.0 TDI varikliai yra ekonomiškesni, vidutiniškai vartojantys apie 8-10 l/100 km. 3.0 V6 TDI varikliai yra "alkanesni", jų vidutinės sąnaudos siekia apie 9-12 l/100 km, priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir sąlygų. Važinėjant mieste ar tempiant priekabą, sąnaudos gali būti ženkliai didesnės.
  • Priežiūra: Planinė techninė priežiūra Volkswagen servisuose nėra pigi. Detalių kainos taip pat gali būti aukštesnės nei kai kurių konkurentų (pvz., japoniškų pikapų). Ypač brangios gali būti specifinės V6 variklio ar automatinės pavarų dėžės dalys bei remontas.
  • Draudimas ir mokesčiai: Dėl didesnio variklio tūrio (V6) ir galios, draudimo įmokos ir galimi taršos mokesčiai gali būti didesni.

Apskritai, Amarok su V6 varikliu, nors ir patikimesnis, yra brangesnis tiek įsigyti, tiek išlaikyti automobilis. 2.0 TDI versijos yra pigesnės, tačiau reikalauja daugiau dėmesio patikimumo aspektams.

Rinkos Kontekstas ir Antroji Karta

Pirmoji Volkswagen Amarok karta konkuravo su tokiais modeliais kaip Toyota Hilux, Ford Ranger, Mitsubishi L200, Nissan Navara, Isuzu D-Max. Pagrindiniai Amarok koziriai buvo (ypač V6 versijos):

  • Galingiausias variklis klasėje (V6 TDI).
  • Aukštas važiavimo komforto lygis, artimas SUV.
  • Erdvus ir praktiškas krovinių skyrius.
  • Solidus interjeras ir gera surinkimo kokybė.
  • Prestižinis Volkswagen prekės ženklas.

Pagrindiniai trūkumai:

  • Prasta 2.0 TDI variklių patikimumo reputacija.
  • Aukštesnė kaina nei daugelio konkurentų.
  • Ribotos galimybės rimtoje bekelėje (versijose be pažemintos pavaros).
  • Brangesnė priežiūra ir dalys.

Antroji karta (nuo ~2022/2023 m.): Svarbu paminėti, kad naujasis Volkswagen Amarok yra sukurtas bendradarbiaujant su Ford ir dalijasi platforma bei daugeliu komponentų su naujuoju Ford Ranger. Tai reiškia esminius pokyčius: naujus (daugiausia Ford) variklius (įskaitant dyzelinius V6 ir keturių cilindrų variantus, kai kuriose rinkose ir benzininį), naują interjerą su dideliu vertikaliu ekranu, kitokias važiavimo savybes. Šis strateginis žingsnis leido Volkswagen sumažinti kūrimo kaštus, tačiau kartu sukėlė diskusijų dėl markės identiteto išlaikymo. Atsiliepimai apie antrosios kartos Amarok patikimumą dar tik formuojasi, tačiau jie bus neatsiejami nuo Ford Ranger patirties.

Kam Tinkamas Volkswagen Amarok?

Pirmosios kartos Volkswagen Amarok yra įdomus pasirinkimas tiems, kas ieško pikapo, galinčio atlikti ne tik darbinio automobilio funkcijas, bet ir pasiūlyti aukštesnį komforto lygį kasdieniam naudojimui.

  • Verslui: Įmonėms, kurioms reikia reprezentatyvaus, bet kartu ir pajėgaus pikapo kroviniams pervežti ar įrangai gabenti, ypač jei svarbus komfortas ilgose kelionėse. V6 versijos ypač tinka tiems, kam reikia tempti sunkias priekabas.
  • Privatiems asmenims ir šeimoms: Kaip alternatyva dideliems SUV, jei reikalingas didelis krovinių skyrius specifiniams poreikiams (pvz., motociklų, keturračių transportavimui, ūkininkavimui, statyboms) ir kartu norima komfortiško automobilio kasdienėms kelionėms. V6 versija gali būti puikus kelionių automobilis.
  • Bekelės entuziastams: Nors galbūt ne pats pajėgiausias ekstremalioje bekelėje, Amarok su "selectable" 4MOTION ir pažeminta pavara yra pakankamai gabus įveikti daugelį iššūkių. Permanent 4MOTION užtikrina puikų pravažumą prastesniuose keliuose ir žiemą.

Renkantis naudotą pirmosios kartos Amarok, būtina labai atidžiai įvertinti konkretaus automobilio būklę, ypač jei svarstomas variantas su 2.0 TDI varikliu. Patikrinti serviso istoriją, atlikti diagnostiką yra privaloma. V6 versijos yra saugesnis, bet brangesnis pasirinkimas. Reikia įvertinti savo poreikius – ar tikrai reikalingas galingas V6 ir automatinė pavarų dėžė, ar pakaktų paprastesnės ir galbūt ekonomiškesnės versijos su mechanine dėže ir prijungiama keturių ratų pavara.

Volkswagen Amarok yra sudėtingas ir nevienareikšmiškas automobilis. Jis gali būti tiek patikimas ir komfortiškas partneris, tiek nuolatinių problemų šaltinis, priklausomai nuo pasirinktos modifikacijos ir priežiūros. Tai pikapas, bandęs peržengti tradicines ribas, ir tai jam iš dalies pavyko, ypač su V6 varikliu, tačiau ne be kompromisų ir tam tikrų rizikų.

Tags:

Panašūs įrašai: