Opel Signum, gamintas nuo 2003 iki 2008 metų, buvo novatoriškas automobilis, siekęs sujungti universalumo ir prabangos elementus. Vienas svarbiausių aspektų, lemiančių šio modelio sėkmę, buvo siūlomi varikliai. Šiame straipsnyje išsamiai apžvelgsime Opel Signum variklių gamą, aptarsime jų patikimumą, galią ir kitas svarbias charakteristikas, padėsiančias jums priimti informacija pagrįstą sprendimą renkantis šį automobilį.

Benzininiai Varikliai

Opel Signum siūlė platų benzininių variklių pasirinkimą, atitinkantį skirtingus vairuotojų poreikius ir pageidavimus.

Bazinis 1.8 litro variklis buvo siūlomas su 90 kW (122 AG) ir 103 kW (140 AG) galios variantais. Šis variklis pasižymėjo pakankamu galios kiekiu kasdieniam vairavimui mieste ir užmiestyje. Nors tai nebuvo pats galingiausias pasirinkimas, jis buvo vertinamas dėl savo ekonomiškumo ir patikimumo. 103 kW versija buvo galima su Easytronic automatizuota mechanine pavarų dėže.

2.0 litrų turbo variklis, išvystantis 129 kW (175 AG), suteikė Signum automobiliui žymiai daugiau dinamikos. Šis variklis pasižymėjo geru sukimo momentu, leidžiančiu greitai įsibėgėti ir patogiai lenkti kitus automobilius. Turbo technologija užtikrino didesnę galią esant mažesniems sūkiams, todėl vairavimas tapo malonesnis ir mažiau varginantis.

2.2 litro variklis, išvystantis 114 kW (155 AG), buvo kompromisas tarp ekonomiškumo ir galios. Nors jis buvo galingesnis už 1.8 litro variklį, jis nebuvo toks dinamiškas kaip 2.0 litro turbo. Šis variklis buvo tinkamas tiems, kurie ieškojo patikimo ir pakankamai galingo automobilio kasdieniam naudojimui.

Galingiausias benzininis variklis buvo 2.8 litro V6 turbo, išvystantis 169 kW (230 AG) arba 184 kW (250 AG). Šis variklis suteikė Signum automobiliui išskirtinę dinamiką ir sportiškumą. V6 konfigūracija užtikrino sklandų ir rafinuotą veikimą, o turbo įpūtimas – didelį sukimo momentą visame sūkių diapazone. Šis variklis buvo skirtas tiems, kurie norėjo maksimalios galios ir vairavimo malonumo.

Dyzeliniai Varikliai

Opel Signum taip pat siūlė keletą dyzelinių variklių variantų, kurie buvo vertinami dėl savo ekonomiškumo ir didelio sukimo momento.

Populiariausias dyzelinis variklis buvo 1.9 CDTI, siūlomas su skirtingais galios variantais: 74 kW (100 AG), 88 kW (120 AG) ir 110 kW (150 AG). Šis variklis pasižymėjo puikiu kuro efektyvumu ir pakankamu sukimo momentu, leidžiančiu patogiai vairuoti tiek mieste, tiek užmiestyje. 1.9 CDTI variklis buvo vienas iš ekonomiškiausių variantų Signum gamoje.

Galingiausias dyzelinis variklis buvo 3.0 V6 CDTI, išvystantis 130 kW (177 AG) arba 135 kW (184 AG). Šis variklis pasižymėjo dideliu sukimo momentu ir sklandžiu veikimu. V6 konfigūracija užtikrino rafinuotą ir tylų veikimą, o didelė galia leido greitai įsibėgėti ir patogiai lenkti kitus automobilius. Šis variklis buvo skirtas tiems, kurie ieškojo galingo ir ekonomiško dyzelinio automobilio.

Variklių Patikimumas

Opel Signum variklių patikimumas skyrėsi priklausomai nuo konkretaus variklio modelio ir priežiūros. Apskritai, dauguma variklių buvo patikimi, jei buvo tinkamai prižiūrimi ir aptarnaujami. Tačiau kai kurie varikliai turėjo tam tikrų specifinių problemų.

1.8 Litro Variklis

1.8 litro variklis buvo laikomas vienu patikimiausių Signum variklių. Jis neturėjo jokių didelių problemų, tačiau svarbu reguliariai keisti alyvą ir filtrus, kad būtų užtikrintas sklandus veikimas.

2.0 Litro Turbo Variklis

2.0 litrų turbo variklis buvo patikimas, tačiau svarbu atkreipti dėmesį į turbo įpūtimo sistemos būklę. Reikėtų reguliariai tikrinti turbinos alyvos tiekimo žarneles ir vengti staigaus variklio išjungimo po didelių apkrovų, kad būtų išvengta turbinos gedimų.

2.2 Litro Variklis

Atsiliepimai apie 2.2 litro variklį yra prieštaringi. Kai kurie mechanikai teigia, kad tai vienas iš problematiškiausių Opel benzininių variklių. Tačiau, jeigu tinkamai prižiūrimas, gali tarnauti ilgai.

2.8 Litro V6 Turbo Variklis

2.8 litro V6 turbo variklis buvo galingas ir patikimas, tačiau reikalavo daugiau priežiūros nei mažesni varikliai. Svarbu reguliariai keisti alyvą ir filtrus, taip pat stebėti aušinimo sistemos būklę, kad būtų išvengta perkaitimo.

1.9 CDTI Variklis

1.9 CDTI variklis buvo populiarus ir patikimas, tačiau turėjo tam tikrų specifinių problemų. Dažniausios problemos buvo susijusios su EGR vožtuvu, DPF filtru ir purkštukais. Svarbu reguliariai valyti EGR vožtuvą ir DPF filtrą, taip pat naudoti kokybišką dyzelinį kurą, kad būtų išvengta purkštukų gedimų.

3.0 V6 CDTI Variklis

3.0 V6 CDTI variklis buvo galingas ir patikimas, tačiau reikalavo daugiau priežiūros nei 1.9 CDTI. Svarbu reguliariai keisti alyvą ir filtrus, taip pat stebėti turbinos ir purkštukų būklę. Šis variklis taip pat buvo jautrus kuro kokybei, todėl reikėtų naudoti tik kokybišką dyzelinį kurą.

Kuro Sąnaudos

Opel Signum kuro sąnaudos skyrėsi priklausomai nuo konkretaus variklio modelio ir vairavimo stiliaus. Apskritai, dyzeliniai varikliai buvo ekonomiškesni už benzininius, tačiau jų priežiūra galėjo būti brangesnė.

Benzininiai Varikliai

  • 1.8 litras: 7.5-8.5 l/100 km
  • 2.0 litras Turbo: 8.5-9.5 l/100 km
  • 2.2 litras: 8.0-9.0 l/100 km
  • 2.8 litras V6 Turbo: 10.0-11.5 l/100 km

Dyzeliniai Varikliai

  • 1.9 CDTi: 5.5-6.5 l/100 km
  • 3.0 V6 CDTi: 7.0-8.0 l/100 km

Bako Dydis

Visų Opel Signum modelių bako dydis buvo 60 litrų.

Cilindrai

Dauguma Opel Signum variklių turėjo 4 cilindrus, išskyrus 2.8 litro V6 turbo ir 3.0 V6 CDTI, kurie turėjo 6 cilindrus.

Pagreitis 0-100 km/h

Pagreitis nuo 0 iki 100 km/h skyrėsi priklausomai nuo konkretaus variklio modelio. Greičiausiai įsibėgėjo 2.8 V6 Turbo versijos, o lėčiausiai – 1.9 CDTI su mažiausia galia.

Palyginimas su Konkurentais

Opel Signum konkuravo su kitais vidutinės klasės automobiliais, tokiais kaip Volkswagen Passat, Ford Mondeo ir Renault Laguna. Signum išsiskyrė savo novatorišku dizainu ir universaliu interjeru, tačiau jo variklių gama buvo panaši į konkurentų. Kai kurie konkurentai siūlė ekonomiškesnius dyzelinius variklius, o kiti – galingesnius benzininius.

Palyginimas su Kitais Opel Modeliais

Opel Signum buvo pagrįstas Opel Vectra C platforma, todėl daugelis variklių buvo bendri abiem modeliams. Tačiau Signum buvo prabangesnis ir universalesnis automobilis, skirtas tiems, kurie ieškojo daugiau erdvės ir komforto.

Rekomendacijos

Renkantis Opel Signum, svarbu atsižvelgti į savo poreikius ir pageidavimus. Jei jums reikia ekonomiško automobilio kasdieniam naudojimui, 1.9 CDTI variklis būtų geras pasirinkimas. Jei norite daugiau galios ir dinamikos, 2.0 litro turbo arba 2.8 litro V6 turbo varikliai būtų tinkamesni. Svarbu atkreipti dėmesį į automobilio priežiūros istoriją ir atlikti išsamų techninį patikrinimą prieš perkant.

Tags:

Panašūs įrašai: