Kaip veikia DVIGUBOS energijos technologija LPG DIESEL?
Dyzeliniuose varikliuose sudega tik 70 - 80% dyzelinio kuro, o 20% lieka neišnaudota ir dingsta transporto priemonės dujų išmetimo sistemoje. DVIGUBOS energijos technologija LPG 20% + 80% dyzelino, leidžia panaudoti 20% neišnaudoto dyzelinio kuro energijai išgauti.
Siekiant sutaupyti 20% išlaidų, šį tarpą reikia užpildyti 20% LPG dujomis, (kurios per pus pigesnės). To pasekoje visos transporto priemonės, turinčios DVIGUBOS energijos technologiją, yra iki 30% galingesnės ir turi didesnį sukimo momentą. Vairuotojas ar valdytojas sutaupo 20% išlaidų, eksploatuojant tokiomis pačiomis apkrovomis kaip ir su dyzeliu kuru.
TauMūsų įrangoje, dujos įpurškiamos IV kartos dujinių purkštukų pagalba (vienas purkštukas iki 300 AG, du purkštukai virš 300 AG montuojami apie 15 cm. iki turbinos). Dujų balionus įmanoma sumontuoti nuo 80 iki 500 litrų, priklausomai nuo poreikio ir vietos, bei transporto priemonės konstrukcijos. Montuojant dujas, variklio kuro padavimo sistema neliečiama. Variklio degimo sistema pati atpažins kada pajus atitinkamą degimo galią, per papildomai paduotų LPG dujų, pati paduos mažiau dyzelinio kuro, kad pasiekų galią, kurios tuo metu reikalauja vairuotojas, spaudžiantis akseleratoriaus pedalą. Ši įranga neturi jokio poveikio variklio dyzelio kuro degimo sistemai todėl, kad tai yra papildoma LPG dujų įrangos sistema ir pasibaigus dujoms, variklis be jokių trūkių dirbs dyzeliu kuru.
Taupymas susideda iš 20% LPG dujų, kurios yra per pus pigesnės nei dyzelis kuras. Taip pat susimaišius LPG ir dyzeliniam kurui, ko pasekoje papildomai sudega likę 20% dyzelio kuro. Žiūrint iš fizikinių - cheminių reakcijų, išnaudoti 100% suteikiamos dyzelinio kuro energijos neįmanoma net labai galingų dyzelinių purkštukų pagalba. Paduodant 20% LPG dujų į degimo kamerą, suteikiama galimybė panaudoti beveik 100% paduodamų 2 - jų kuro rūšių energijos.
Mūsų technologija:
- instaliuojamas labai pažangus dujų kompiuteris, kuris remdamasis apkrovomis reguliuoja kuro padavimą;
- keičiamas alkūninio veleno sukimosi greitis;
- keičiama išmetamųjų dujų temperatūra;
- droselinės sklendės elektroninis valdymas;
- mažėja suvartojamo dyzelinio kuro ir LPG kiekis.