-
Nevo sistema turi elementų suderinamumą, nereikia pirkti naujesnio, brangesnio valdymo kompiuterio, užtenka įrašyti naujesnę programą ir jau turėsime naujausios versijos valdymo kompiuterį Nevo. Kiti dujų įrangos gamintojai to neturi.
-
Kartais tachometro laido pajungimas sukelia sunkumų. Su šia sistema, to daryti nereikia.
-
Nevo gali būti montuojamas automobiliuose su HEMI varikliais.
-
Nevo dujas galima montuoti automobiliuose net su 16 cilindrų.
-
Dujų slėgio jutiklis įmontuotas prie pat purkštukų. Tai padeda geriau koreguoti oro ir dujų mišinį.
-
Programavime yra galimybė patikrinti dujų purkštukų veikimą.
-
Mechaninė purkštukų šildymo funkcija, padedanti juos išjudinti prie žemos temperatūros ir susikaupus mikro nešvarumams.
-
Yra galimybė trumpai persijungti benzinui, suteikiant geresnes važiavimo sąlygas automobiliui išeinant iš cut-off (laikas kada važiuojant atleidžiame akseleratoriaus pedalą, o po to vėl spaudžiame), arba apsukos yra per mažos arba per dideles.
-
Perjungiant dujų režimą galime parinkti pavėlavimo laiką (naudojama kada dujų kelias yra ilgas nuo purkštukų iki kolektoriaus, dėl ilgų vamzdelių). Tai leidžia perjungti dujas tolygiai, net esant laisviems variklio sūkiams.
-
Maksimaliausiu tikslumu aptinkamas purkštukų įpurškimo fazių momentas. Nevo dujos leidžia stebėti šį procesą kiekvienai sekcijai atskirai, tiek benzinui tiek ir dujoms.