Kodėl Diego G3?
- Diego G3 turi elementų suderinamumą, nereikia pirkti naujesnio, brangesnio valdymo kompiuterio, užtenka įrašyti naujesnę programą ir jau turėsime naujausios versijos valdymo kompiuterį Diego G3. Kiti dujų įrangos gamintojai to neturi.
- Nereikia pajunginėti apsukų laido. Kas kartais sudaro problemų.
- Turi dujų slėgio jutikli prie pat purkštukų, kas geriau padeda koreguoti oro ir dujų mišinį.
- Diego G3 gali būti montuojamas automobiliuose su HEMI varikliais.
- Diego G3 galima montuoti automobiliuose net iki 16 cilindrų
- Programavime yra galimybė patikrinti dujų purkštukų veikimą.
- Purkštukų mechaninis šildymas, naudojamas kada purkštukai yra užklijuoti nešvarumais ir juos sunku išjudinti ypač kada šalta. Jie išsijudina mechaniškai, kartu ir šilą, prieš tai kai dujos papuola į purkštukus ir automobilis pereina į benzino darbą nepriekaištingai, be jokių vibracijų.
- Yra galimybe trumpai persijungti benzinui, kas suteikia geresnes važiavimo sąlygas kada automobilis išeina iš cut-off (laikas kada važiuojant atleidžiame akseleratoriaus pedalą, o po to vėl spaudžiame), arba apsukos yra per mažos arba per dideles.
- Perjungiant ant dujų galime parinkti pavėlavimo laika (naudojama kada dujų kelias yra ilgas nuo purkštukų iki kolektoriaus, dėl ilgų vamzdelių) kas leidžia pereiti ant dujų darbo tolygiai dirbant ant laisvų apsukų.
- Galima didžiausiu tikslumu aptikti purkštukų įpurškimo fazių momentą. Diego G3 duoda galimybę stebėti šį reiškinį kaip benzinui taip ir dujom, kiekvienai sekcijai atskirai. Priežasčių supratimas yra tokių atveju paprastesnis, bet svarbiausias dalykas yra informacijos panaudojimas valdymo kompiuterio momentiniam benzino perjungimui.
|