FSI
Diego DI sistema parduodama pilnai sukomplektuota, joje yra visi reikalingi elementai dujų įrangai sumontuoti. Rinkiniai nėra skirti konkrečiam automobiliui, jie yra universalūs. Kiekvienam konkrečiam automobiliui yra taikoma pavyzdinė instrukcija palengvinanti montavimą. Po įrangos įmontavimo reikia įrašyti tinkamą programą konkrečiam varikliui (pagal variklio kodą). Tokiu būdu įrangos kalibravimas nesudaro jokiu kliūčių. Diego DI sistema veikia su automobilių diagnostikos sistemomis OBD II / EOBD, kuri stebi sistemos būklę ir užtikrina variklio saugumą. Diego DI valdymo kompiuteris turi įmontuotą degalų slėgio emuliatorių.
Diego DI šiuo metu gali būti diegiama šiuose VW koncerno varikliuose:
-
BKG 1.4 FSI 66kW EURO4 siūlomas rinkinys: Diego DI 4cil. SFZ6 HOR 2/2
-
BLF 1.6 FSI 85kW EURO4 siūlomas rinkinys: Diego DI 4cil. SFZ6 HOR 2/2
-
BLX 2.0 FSI 110kW EURO4 siūlomas rinkinys: Diego DI 4cil. SFZ6 HOR 4/2
-
BZB 1.8 TSI 118kW EURO4 siūlomas rinkinys: Diego DI 4cil. SFZ6 HOR 4/2
-
CBZ 1.2 TSI 77kW EURO5 siūlomas rinkinys: Diego DI 4cil. SFZ6 HOR 2/2
-
CDA 1.8 TSI 118kW EURO5 siūlomas rinkinys: Diego DI 4cil. SFZ6 HOR 4/2
-
CCT 2.0 TSI 150kW EURO5 siūlomas rinkinys: Diego DI 4cil. SFZ8 HOR 4/2
Automobilių sąrašas bus nuolat papildomas naujais varikliais. Automobiliai su naujais variklio tipais šiuo metu yra bandomi.
Benzino degimas ir sauga
Dėl variklio konstrukcijos ir benzininių purkštukų išdėstymo degimo kameroje, purkštukai tiesiogiai yra veikiami aukštos temperatūros ir degimo produktų užterštumo. Šių dviejų veiksnių derinys reiškia, kad neįmanoma visiškai išvengti benzino padavimo. Siekiant užtikrinti patikimą, nepriekaištingą benzininių purkštukų veikimą, variklis privalo sunaudoti minimalų benzino kiekį. Pratekėdamas kuras valo ir atvėsina benzininių purkštukų galiukus, užtikrina jo ilgalaikį darbingumą. Jei variklio purkštukai nevėsinami ir nevalomi po kelių valandų darbo jis sugenda. Norint to išvengti, būtina nustatyti minimalų kuro padavimą. Minimalus kuro kiekis reikalingas benzininių purkštukų valymui ir atvėsinimui, priklauso nuo konkrečios variklio konstrukcijos. Labai atsargiai reikėtų vertinti siūlomų rinkoje sistemų minimalų kuro sunaudojimą, reikalingą benzininių purkštukų patikimumui užtikrinti. Kai kurie varikliai dirbdami laisva eiga dirbs benzinu dėl ekonominių ir techninių priežasčių. Priklausomai nuo vairavimo stiliaus, konfigūracijos ir benzininio valdymo kompiuterio programavimo variklis turi sunaudoti nuo 10 iki 35% benzino. Eksploatavimo testai rodo kad Diego DI sistema sunaudoja vidutiniškai 15-18% benzino. Šiuo metu vyksta patvarumo bandymai dėl benzino suvartojimo mažinimo. Bandymai atliekami ant dinamometro su FSI varikliu ir su testavimo automobiliais, kurių rida jau 50 000-100 000 km.
|